Was het niet handig geweest om dit in de oorspronkelijke vraag te zetten? Is een stuk makkelijker om dan antwoord te gevenMartijn... wrote:Maar dan wil ik ook nog eens in verschillende types zitten, zoals ERJ of een Embraer maar dit is meestal niet het geval.
Vueling is alleen A320.ehusmann wrote:Vueling zijn uiteraard allemaal B737 of A320.
Ja, en KLM is alleen B737. Moet je wel de hele zin lezen....nuckleuz wrote:Vueling is alleen A320.ehusmann wrote:Vueling zijn uiteraard allemaal B737 of A320.
Je hebt helemaal gelijk. Was even iets te gehaast. Sorry!ehusmann wrote:Ja, en KLM is alleen B737. Moet je wel de hele zin lezen....nuckleuz wrote:Vueling is alleen A320.ehusmann wrote:Vueling zijn uiteraard allemaal B737 of A320.
Erwin
ICN-MAD-AMS-ICN, 3x per week, maar voor zover ik weet maken ze al enige tijd geen gebruik meer van hun rechten en verkopen ze geen tickets meer voor de MAD-AMS sector.MH017 wrote:Vliegt KE nog tussen AMS-MAD of MAD-AMS ? Kan me herinneren dat ze traffic-rights hebben/hadden op dit traject, althans, ik heb ooit een trip-report gezien op A.net; vlieg je wel met een wide-body
Al sinds de opening van de route is de frequentie 2x per dag op werkdagen.Martijn... wrote:Ja klopt maar Easyjet vliegt niet meerdere keren per dag naar Madrid dus dan wordt het gewoon KLM
Martijn... wrote:In augustus, in het weekend.
Even samengevat: Je bent niet flexibel, je stelt allerlei eisen, maar het mag allemaal niets kosten?Martijn... wrote:Maar dan wil ik ook nog eens in verschillende types zitten, zoals ERJ of een Embraer maar dit is meestal niet het geval.
Dutchbird wrote: Even samengevat: Je bent niet flexibel, je stelt allerlei eisen, maar het mag allemaal niets kosten?
Grtz,
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more