Nee bolletje zijn levensduur houdt op met bestaan vanaf 1-11-11.B767-300ER wrote:Bij Transavia wellicht een verplaatsing van bestemmingen ipv afname.
Maatschappijen als TFL en CND plukken toch echt wel klanten weg bij HV.
Glzen bol gebroken?
Dat herken ik niet bij HV. Wat is de reden daarvan bij jou?Gonzo wrote:B767-300ER wrote:Bij Transavia wellicht een verplaatsing van bestemmingen ipv afname.
Maatschappijen als TFL en CND plukken toch echt wel klanten weg bij HV.
Glzen bol gebroken?
Ik moet zeggen dat HV niet meer HV is zoals ik het vroeger kende.
Mijn laatste HV vlucht was echt mijn laatste HV vlucht, ik kies nu voortaan, indien mogelijk natuurlijk, voor TFL.
Welke markt? Amsterdam Airlines had grootse plannen, maar er is niets van terecht gekomen. In mijn bescheiden mening omdat er duidelijk geen markt was. Ze moesten Scandinavische soldaten naar Afghanistan gaan vliegen om het hoofd boven water te houden.Bank_angle wrote:Nu Amsterdam Airlines Falliet er zal toch wel iemand die markt overnemen ?
En dan zouden er zelfs nog "een aantal" voor in de plaats moeten komen ook, om een niet bestaande markt over te nemen....Bank_angle wrote:Zou mooi zijn als een aantal luchtvaartpioniers een nieuwe airline gaat beginnen in NL
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more