Kist had een technisch mankement, werd overgenomen door de OYJ.jet380 wrote:Iemand enig idee waarom de or 335 vertraagt is en tot hoe laat??
Er zit een collega op die vlucht.
Alvast bedankt
Kist had een technisch mankement, werd overgenomen door de OYJ.jet380 wrote:Iemand enig idee waarom de or 335 vertraagt is en tot hoe laat??
Er zit een collega op die vlucht.
Alvast bedankt
James,James wrote:Neemt men niet een beetje te veel hooi op de vork?
Je bedoelt natuurlijk: zolang er winst wordt gemaakt met de huidige vluchten kan je doorgaan. Bezettingsgraad hoog krijgen is geen kunst aan, er winst mee maken is heel iets anders.B767-300ER wrote:Zolang de kisten vol zitten (en dat zitten ze echt, van de bezettingsgraden in een gemiddeld TFL toestel zal menig major zijn vingers aflikken) naar d diverse ebstemmingen, kan je verder gaan.
Cabine van 787 is 5,74m. Dat verschilt dus niet heel veel.gvanhouselt wrote:3-3-3 is wel bijzonder krap dan
cabine van 787 is 5,47 meter
in vergelijking met cabine 777 van 5,86 m waarbij de meeste airlines 3-3-3 vliegen (met uitzondering natuurlijk ook 3-4-3, wat ook bijzonder smalle stoelen geeft dan)
Ja, ik zie het verkeerd de cijfers neergezet... maar toch 12 cm.B767-300ER wrote:Cabine van 787 is 5,74m. Dat verschilt dus niet heel veel.gvanhouselt wrote:3-3-3 is wel bijzonder krap dan
cabine van 787 is 5,47 meter
in vergelijking met cabine 777 van 5,86 m waarbij de meeste airlines 3-3-3 vliegen (met uitzondering natuurlijk ook 3-4-3, wat ook bijzonder smalle stoelen geeft dan)
Wordt om 12.00 terug verwacht uit GOI als de OR098P.Hurricane wrote:OR466, PH-OYJ, ex Colombo/Goa heeft vanmorgen een birdstrike gehad bij vertrek Goa en staat TEC in afwachting van motor inspectie.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more