En MP over 0 pax kisten...B767-300ER wrote:Denk dat er maar weinig mensen zouden zijn in 2005 die zouden geloven dat TFL in 2011 over 10 eigen machines beschikt.
Klein beetje, maar niet helemaal.Diarto wrote:En MP over 0 pax kisten...B767-300ER wrote:Denk dat er maar weinig mensen zouden zijn in 2005 die zouden geloven dat TFL in 2011 over 10 eigen machines beschikt.
Zien we hier een verschuiving?
Goedemiddag,B767-300ER wrote:Ik heb bepaalde informatie niet goed geintreperteerd cq weergegeven.
Vwb de 767 vloot:
De 763 AHX wordt wel gespoten, maar in gewoon wit.
De 763 AHQ wordt ook gespoten, en wordt nog voorzien van winglets
.
Vroeger was er een radioprogramma, dat heette Ronflonflon avec Jacques Plafond. Daar hadden ze een rubriek "Oude koeden uit de sloot vissen" (zoals alles in dat programma voorzien van een jingle die nu nog steeds af en toe door mijn hoofd speelt). Daar zou dit niet in misstaan.Op zichzelf is het prima dat deze tweede luchtvaartmaatschappij van Nederland (de rest opereert onder de vleugels van Air France – KLM) wat ruimer in z'n jasje komt te zitten. In het verleden gebeurde het met Arke Fly nogal eens dat het hele vliegschema als een kaartenhuis in elkaar zakte, zodra er een toestel in de problemen kwam, bijvoorbeeld doordat er ergens een vogel in de motor belandde. Met alle passagiersellende van dien. Eén toestel vertraagd, álles vertraagd.
En de telegraaf kennende worden alleen klachten onder een vergrootglas gelegd en uitvergroot. Voor mij is OR een perfect club die mij met de juiste service naar mijn vakantiebestemming brengt.SPL wrote:Vaak klagen de klagers. De mensen welke tevreden zijn zullen niet zo snel de pen pakken.
Groeten Martijn
zal wel een hoop gezeik zijn omtrent krappe beenruimte en zeer beperkte service. Ach ja geef klagers een platform en ze melden zich vanzelfGonzo wrote:En de telegraaf kennende worden alleen klachten onder een vergrootglas gelegd en uitvergroot. Voor mij is OR een perfect club die mij met de juiste service naar mijn vakantiebestemming brengt.SPL wrote:Vaak klagen de klagers. De mensen welke tevreden zijn zullen niet zo snel de pen pakken.
Groeten Martijn
Maar moet wel zeggen ben benieuwd wat het dagelijkse leugentje gaat publiceren.
En daarnaast is het ook nog eens zo dat de meeste mensen het maar niet kunnen begrijpen dat het over het algemeen OF een lager prijs is OF een betere service. Een betere service voor een lagere prijs is over het algemeen niet mogelijk. Dat betekent dat als je voor een lage prijs twee weken weg wil, je niet moet gaan verwachten dat je in de eerste klas naar een 5-sterren hotel wordt gevlogen. Helaas is dat echter wel vaak wat mensen verwachten. Kijk maar eens naar programma's over ellende die mensen op vakantie ondervinden. Soms is het helemaal terecht dat ze klagen (als zelfs de basis service en kwaliteit er niet is), maar soms lig ik krom van het lachen als je ziet dat mensen gewoon veel te veel verwachten van de goedkoopste last minute.SPL wrote:Vaak klagen de klagers. De mensen welke tevreden zijn zullen niet zo snel de pen pakken.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more