Protesten hadden moeten komen ten tijde van de KLM coup, nu zijn ze slechts mosterd na de maaltijd.
Na het vervangen van de kennis en ervaring door niet ter zake doende managers KLM style was ook de weg naar "reddend" geld afgesneden.
CEO's van bedrijven zoals Fokker, Bosal, PME die op de achtergrond bv door het geven van persooneels feesten, aankopen, sponsoring etc de eindjes aan elkaar knoopten.
Mensen die echt betrokken waren/zijn bij het Aviodrome weten precies wie ik bedoel.
Net als de Ajax managers geen verstand hebben van een "Voetbal" bedrijf hebben deze mensen geen verstand van een "Museum" bedrijf met als gevolg een shotgun huwelijk tussen Aviodrome en DDA geforceerd door Hartman & co met het vandaag bereikte resultaat als enig logische uitkomst.
Een conclusie die ik gelukkig 2,5 geleden al kon trekken en mij een tweede failisement heeft bespaart(ik werk sinds 1980 bij Fokker).
Evengoed doet het me pijn met name voor de mensen waar ik veel uren, lief, leed, bloed, zweet, tranen mee gedeeld heb en nog altijd een warm hart toedraag.
Jaren na het Fokker debacle moest ik horen en lezen dat het bedrijf volslagen onnodig naar de bliksem geholpen is/was, ik vrees dat we over een aantal jaar als er niets meer van de collectie over is............
Trots ben ik op mijn tijd bij het "echte" Fokker waarin voor een klein land veel is gedaan en bereikt.
Trots ben ik ook op mijn tijd bij de "Droom" toen dromen nog niet strafbaar was en je er geen manual en procedure voor nodig had zoals dat in een "normaal" vliegtuig bedrijf gewoon is.
Want met "gereguleerd" dromen komt er geen Connie over de plas, wordt er geen 747 uit elkaar gepeuterd en vervoerd naar EHLE en vliegt er geen unieke DC2 boven ons mooie land.
Het wordt zo snel vergeten dat er in de tijd dat de Drome nog een Droom was er heleveel is gedaan en bereikt door zeer weinig mensen, met zeer beperkte middelen.
Misschien niet voor dit topic bedoelt maar alsnog, heeft iemand een "volle log" van aviadrome?
Heb ik wel stuur me maar een mailtje.