Dit us gewoon lelijk.ErikFB wrote:Tja kan mij nu inderdaad de diverse reacties voorstellen. Mooi is inderdaad wat anders..........
Volgens mij is AF/KLM de baas van dit alles dus..... Ze hebben er helaas veel te veel mee te maken.B767-300ER wrote:Dit us gewoon lelijk.ErikFB wrote:Tja kan mij nu inderdaad de diverse reacties voorstellen. Mooi is inderdaad wat anders..........
En errug zuur met de AF KLM logo zo groot erop terwijl ze er eigenlijk vrij weinig mee te maken hebben.
[ Post made via Mobile Device ]
Wie betaald , die bepaaldB767-300ER wrote: En errug zuur met de AF KLM logo zo groot erop terwijl ze er eigenlijk vrij weinig mee te maken hebben.
Martinair Cargo is een dochter van AF/KLM.ErwinS wrote:Volgens mij is AF/KLM de baas van dit alles dus..... Ze hebben er helaas veel te veel mee te maken.B767-300ER wrote:Dit us gewoon lelijk.ErikFB wrote:Tja kan mij nu inderdaad de diverse reacties voorstellen. Mooi is inderdaad wat anders..........
En errug zuur met de AF KLM logo zo groot erop terwijl ze er eigenlijk vrij weinig mee te maken hebben.
[ Post made via Mobile Device ]
Precieieiesss... In de huidige marktsituatie is Omzet = Omzet en dan maakt het eigenlijk niet zo veel uit wat er op de kist staat. Sterker nog: als het "voor weinig" kan, dan moet het maar voor weinig!nustyR wrote:Wie betaald , die bepaald
MP Cargo heeft nilks met de constructie van Safari (AF/KLM & Kenya) te maken behalve dat toevallig de MPS hierbvoor gebruikt wordt.B767-300ER wrote: Martinair Cargo is een dochter van AF/KLM.
Sinds wanneer dragen vliegtuigen groot de naam van de moeder en klein de naam van de operator??
(De toestellen van HV zijn toch ook niet blauw met grote letters KLM erop met de tekst "operated by TRANSAAVIA" )
En zo zijn er nog tal van voorbeelden.
KuchErwinS wrote:MP Cargo heeft nilks met de constructie van Safari (AF/KLM & Kenya) te maken behalve dat toevallig de MPS hierbvoor gebruikt wordt.B767-300ER wrote: Martinair Cargo is een dochter van AF/KLM.
Sinds wanneer dragen vliegtuigen groot de naam van de moeder en klein de naam van de operator??
(De toestellen van HV zijn toch ook niet blauw met grote letters KLM erop met de tekst "operated by TRANSAAVIA" )
En zo zijn er nog tal van voorbeelden.
Als operated by MP er niet op stond was dat ook zo gebleven.
Dat zeg ik niet. Ze wordt ongetwijfeld door MP vliegers gevlogen. Maar dit gaat over wat er op de kist staat right?B767-300ER wrote:KuchErwinS wrote:MP Cargo heeft nilks met de constructie van Safari (AF/KLM & Kenya) te maken behalve dat toevallig de MPS hierbvoor gebruikt wordt.B767-300ER wrote: Martinair Cargo is een dochter van AF/KLM.
Sinds wanneer dragen vliegtuigen groot de naam van de moeder en klein de naam van de operator??
(De toestellen van HV zijn toch ook niet blauw met grote letters KLM erop met de tekst "operated by TRANSAAVIA" )
En zo zijn er nog tal van voorbeelden.
Als operated by MP er niet op stond was dat ook zo gebleven.
Jij wilt beweren dat er geen rode vliegers aan de knuppels zitten en dat er geen kilo mp vracht met deze kist meegaat?
Toevallig de MPS. Zo toevallig is dat niet.
Ben betere argumenten van je gewend.
[ Post made via Mobile Device ]
Silvester wrote:Ik moet hierin B767-300ER weer gelijk geven.
Behalve dat de MPS operationeel volkomen bij Martinair ligt, kunnen ze wel degelijk vracht aanbieden.
Zie de laatste tijd nieuwe MP vluchtnummers voorbijkomen ( MP079 ).
Zo zie ik in het nieuwe schema voor februari ( http://www.martinaircargo.com/Files/Sch ... 4MAR12.pdf )
MP7971 op maandag AMS-SHJ-CAN-SHJ-NBO-AMS en de MP7975 op vrijdag AMS-SHJ-CAN-SHJ-NBO-AMS
Martinair biedt wel degelijk vracht aan op deze route.
Wel even een persoonlijke noot, zie de MPS liever zo dan in full Martinair colours en onder een laag woestijnstof.
En daar ben ik het dan ook roerend mee eens.Silvester wrote:
Wel even een persoonlijke noot, zie de MPS liever zo dan in full Martinair colours en onder een laag woestijnstof.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more