Ondanks alle bovenstaande info etc - waarvoor grote dank en vooral veel
baal ik toch een heel klein beetje van deze An-124; de 82007 zou mijn laatste geweest zijn, maar is nu door een andere kist vervangen... oh well; rustig afwachten en de fora in de smiezen houden; eens zal ik die bak zien
Dat is met de An-225 tenslotte ook gelukt
Grtz, John
Flown from / to; AMS ATH BCN CDG EFL EWR FRA GMP INV LAX LGW LHR LPL MAN RTM SFO VIE YVR YYZ ZRH
Flown in: 300 310 319 320 321 330 737 747 747SP 757 767 Bae146 DC10 F70
Planned flights: none
Goedenavond,
kwam toevallig langs dit topic. Prachtig dat insiders op dit forum informatie kunnen en/of willen verstrekken (daarom ben ik ook lid) en dat we zo veel mogelijkheden hebben om vantevoren te weten wat er te beleven valt. Ik heb spotten altijd vergeleken met vissen, je weet nooit óf je wat vangt en zo ja wát dan wel. De lol van het spotten is voor mij het onverwachte. In de begintijd van mijn hobby, rond 1970, had je helemaal geen info. Op een gegeven moment kon je aan de Schiphol informatiebalie gestencilde gele en blauwe lijstjes raadplegen met verwachte chartervluchten en als je heel erg vriendelijk was, kreeg je een exemplaar mee. Dat was alle info. En toch ging het spotten met die informatie prima. De huidige infostroom op dit forum en via de moderne technieken is zeer welkom en wordt hogelijk gewaardeerd, maar is voor mij niet leidend, alleen aanvullend. Maar iedereen beoefent deze hobby op zijn eigen manier. Hou er alleen rekening mee dat de informatie op Scramble vrijwillig wordt verstrekt en dat de melders geen enkele verplichting hebben om die informatie te verstrekken, laat staan dat je info kan eisen. Wees dus zuinig op ze.
Groeten van Ab Gobets.
rayadam wrote:Verder zijn er ook gewoon mensen die werken en misschien wel een dag vrij hiervoor nemen of eerder weggaan.
Je probeert nu dit forum de schult te geven van jouw keuze om een vrije dag op te nemen begrijp ik? Niet doen dus, JIJ kiest die vrije dag, wij leggen hem je niet op.