Op medium-long range is de 333 op z'n best, zo kunnen de 332 en T7 de écht lange stukken gaan doen.cHabu wrote:Enig idee waarom KLM de A333 inzet naar Canada ?
Was toch niet de planning ?
Op medium-long range is de 333 op z'n best, zo kunnen de 332 en T7 de écht lange stukken gaan doen.cHabu wrote:Enig idee waarom KLM de A333 inzet naar Canada ?
Was toch niet de planning ?
En zoals gezegd, zolang de planning zo blijft.....Hurricane wrote:Lagos op de 21e als de planning zo blijftnemaco wrote:Weet iemand wat de eerste commerciele vlucht zal zijn van de gister ontvangen PH-AKD?
Kan ik mijzelf Quoten: Heb vandaag de PH-BFY bezocht op het A platform en inderdaad deze is nu een volledige Full-Pax 744 geworden ipv de Combi.mipo72 wrote:Hoi,
Even het volgende, gisteren werd ik door een collega van mij aangesproken die de PH-BFY heeft gecaterd.....
Nou is dat natuurlijk de gewoonste zaak van de wereld echter hij vertelde mij dat de BFY nu een Full-pax 744 is geworden ipv een Combi 74E.
Iemand die dit kan bevestigen?...
Ik heb nog geen tijd gehad om dit na te kijken.
Mocht dit nou wel het geval zijn heeft dat een reden dan dat ze deze kist hebben omgebouwd?..
En volgen er dan nog meer?..
Grt,
Michel
Silvester wrote:Yep, klopt , stond ook deze ochtend voor mijn neus.
Ik meen dat de BFY eigenlijk de KL427 Dubai zou doen, maar is toch een andere kist geworden.
Wat me ik nog niet helemaal begrijp waarom ze niet gelijk de KLM Asia titels er af hebben gehaald.
Maar goed inmiddels 2 converted full pax dus met ( nu nog ) KLM Asia titels ( samen met de BFH )
B767-300ER wrote:En dat houdt concreet in dat:
?
Was de KL757... #2 engine pressure issue.intruder wrote:weet iemand waarom een KLM MD-11 vandaag rond 14:30 een aborted take off maakte?
Starbucks wrote:Heeft gisteren een acceptatievlucht gedaan...
http://paineairport.com/kpae5117.htm
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more