En laat de KLM er nou overal mee naar toe vliegen, behalve Zuid Amerika. Verder als de Caribs komen ze er niet mee.ErikFB wrote:Echter voor de diensten op Zuid-Amerika is en blijft het natuurlijk de meest ideale kist.
Vliegt Omni als Charter want die opereert ze ook nog in pax uitvoering.ehusmann wrote:Wat betreft de laatste pax operator heb je in elk geval gelijk (op een paar verdwaalde charters na). Als KLM een beetje opschiet met het uit dienst nemen dan is de laatste scheduled pax MD-11 verdwenen voor de laatste scheduled pax DC-10 verdwenen is. Twee Biman bakken pruttelen namelijk nog steeds door....
Erwin
Zit al geruime tijd op de 777-300ErikFB wrote:is quito dan ook al uit de md-11 dinsten gehaald ? Maar goed de md-11 is een kist voor de wat dunnere lijnen en dan ga je wel naar verbruik, opbrengst en leeftijd kijken. Zou mij overigens niet verbazen als DC-10 operators gaan kijken naar een relatief goed onderhouden frame als de 11's van de KLM.
[ Post made via Mobile Device ]
+Miguel van der Loos wrote:Hoi,
ik heb even gekeken naar welke bestemmingen de KLM nog met de MD-11 vliegt.
Dat zijn:
Aruba
Atlanta
Bonaire
Curacao
Delhi
Los Angeles
Montreal
Grt,
Miguel
Bron: schiphol.nl
Omni 10s staan volgens mij sinds korte tijd ook aan de grondB767-300ER wrote:Vliegt Omni als Charter want die opereert ze ook nog in pax uitvoering.ehusmann wrote:Wat betreft de laatste pax operator heb je in elk geval gelijk (op een paar verdwaalde charters na). Als KLM een beetje opschiet met het uit dienst nemen dan is de laatste scheduled pax MD-11 verdwenen voor de laatste scheduled pax DC-10 verdwenen is. Twee Biman bakken pruttelen namelijk nog steeds door....
Erwin
Freek,nemaco wrote:Is er al een exacte delivery date bekend van PH-BVI volgende maand?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more