Moderator: SWAT 11
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
Iemand het callsign van deze 2 F-16's rond 11 uur??Arthur Bijster wrote:2x F-16, J-008 & 014
UPDATE/CORRECTIE:Sjaak wrote:Via mijn foto's zie ik ook nog de D-665 en de Q-01 vliegend en de Q-16 vind ik meer op de Q-15 lijken!nilsko wrote:Verder nog wat locals:
Q-04, Q-16, Q-21, Q-08, Q-18 allen AH-64D 301Sqn
En de D-102, CH-47D 298Sqn
Er vloog ook nog een Bluebird19 rond. Weet iemand het serial van deze Alouette?
Vloog die Q-01 solo of in toevallig in de formatie van 2 achter de Chinook aan die in noordelijke richting vertrokken en vlak voor 16.00u weer terugkeerden?
Ok, thanks voor de update!attila.szabo wrote:Sjaak wrote:nilsko wrote:Verder nog wat locals:
Sorry "Sjaak" of de Q-01 solo vloog kan ik uit mij plaatjes niet herkennen!
Wat betreft de Q-15/Q-16:
's-ochtends heb ik van buiten op het Redskin platform de Q-16 geplaat (100%)
's-middags heb ik van binnen, de heuvel vliegend de Q-15 geplaat, deze heeft nl. een Redskin/301Sq badge op de staart (100%)
Dus in mijn nederige beleving zijn zowel de Q-15 als Q-16 correct, tevens is ook de Q-18 gelezen dus niet te verwarren met een van de andere twee!
Grizzly73 - D-665Redskin301 wrote:Missen we nog de D-665
Gijs er waren in het totaal 4 fpl's Norvenich EF2000 fpl's gefiled. Deze hadden ook Gilze vermeld in hun route, mogelijk waren het die Callsigns waren: Hammer & Smash.GIPS wrote:Waren dat niet gewoon de 2 van Gilze, die hebben idd ff in de holding gezeten. Er waren nog 6 kisten voor ze
Ik kan de serials navragen aan 1 van de vliegers...Otto wrote:Gijs er waren in het totaal 4 fpl's Norvenich EF2000 fpl's gefiled. Deze hadden ook Gilze vermeld in hun route, mogelijk waren het die Callsigns waren: Hammer & Smash.GIPS wrote:Waren dat niet gewoon de 2 van Gilze, die hebben idd ff in de holding gezeten. Er waren nog 6 kisten voor ze
Geen idee GipsGIPS wrote:Ik kan de serials navragen aan 1 van de vliegers...Otto wrote:Gijs er waren in het totaal 4 fpl's Norvenich EF2000 fpl's gefiled. Deze hadden ook Gilze vermeld in hun route, mogelijk waren het die Callsigns waren: Hammer & Smash.GIPS wrote:Waren dat niet gewoon de 2 van Gilze, die hebben idd ff in de holding gezeten. Er waren nog 6 kisten voor ze
@otto, werden deze andere 2 geweigerd door Gilze?
Opgelet, dat was de S-454! (Zie ook de eerdere post van Arthur Bijster)Sukhoi22 wrote:'s Morgens vertrok nog de AS532 S-445.
Johan
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more