Goedenavond,leonard van T wrote:Heeft er iemand eem NIKON accu gevonden tijdens het vertrek van de A-380 ? Mijn collega heeft hem verloren
Leonard
[ Post made via Mobile Device ]
Logica genoeg. Alleen met continu veranderende wind en weersomstandigheden is het soms lastig te peilen.Poldriver wrote:Nogmaals mijn dank voor alle input!! Vandaag de hele dag rond schiphol 'gezworven'.. En de 380 nog gemist ook.. Maar heb me prima vermaakt! Wordt alleen een beetje moe van al die baanwisselingen, maar aldoende leert men! Zit daar overigens enige logica cq. voorspelbaarheid in?
Nogmaals.. dank en ik zal een paar foto's posten!
Daar ben ik het niet helemaal mee eens want als je kijkt op de Atlantische routes, bijv Amsterdam - New York en terug, zie je ook dat je twee uur langer onderweg kan zijn als op de terugweg, gewoon omdat je wind mee of tegen hebt. Als je van hier naar New York vliegt, ben je 7-8 uur onderweg. Ga je terug zit de tijd al gauw op 6 uur .B767-300ER wrote:Nou van tegenwind krijg je geen 1h30m delay
Dat zijn de zigenoemde straalstromen en die waaien altijd van west naar oost boven de atlantissche oveaan en wordt in de dienstregelingen ook rekening mee gehouden. Een ams cun wordt op 11h30m gepland. Een cun-ams voor 9h30m.Alpha4Delta wrote:Daar ben ik het niet helemaal mee eens want als je kijkt op de Atlantische routes, bijv Amsterdam - New York en terug, zie je ook dat je twee uur langer onderweg kan zijn als op de terugweg, gewoon omdat je wind mee of tegen hebt. Als je van hier naar New York vliegt, ben je 7-8 uur onderweg. Ga je terug zit de tijd al gauw op 6 uur .B767-300ER wrote:Nou van tegenwind krijg je geen 1h30m delay
Back to topic,
18C vandaag weer?
Hoi Erik,ErikFB wrote:Maar klimt een 380 dan zo langzaam ? Want dat is eigenlijk mijn vraag dus.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more