Kunnen we dan ook orders verwachten van de freighter versie, of sterf de cargo een zachte dood ?76-er wrote:Niet zo gek. Hoeveel full pax -400 vliegen er momenteel rond? Iets van 7? In dat geval zou een order van pakweg 10 Intercontinentals niet een zó ver gezocht zijn. "Een vloot van minder dan 10 is geen vloot", heb ik een KLM directeur eens horen zeggen en dat magische getal komt in het geval van de pax -400 steeds dichterbij. Wat goed is voor de onderhandelingpositie is natuurlijk het niet bijster grote orderboek voor de -8.
Da's speculaas. De ERF's zijn nog behoorlijk nieuw. Die zachte dood is een heel ander verhaal..cHabu wrote:
Kunnen we dan ook orders verwachten van de freighter versie, of sterf de cargo een zachte dood ?
Had alleen Lufti niet de pax variant besteld?76-er wrote:Niet zo gek. Hoeveel full pax -400 vliegen er momenteel rond? Iets van 7? In dat geval zou een order van pakweg 10 Intercontinentals niet een zó ver gezocht zijn. "Een vloot van minder dan 10 is geen vloot", heb ik een KLM directeur eens horen zeggen en dat magische getal komt in het geval van de pax -400 steeds dichterbij. Wat goed is voor de onderhandelingpositie is natuurlijk het niet bijster grote orderboek voor de -8.
Wat let je om dat dan eens te bezoeken: http://active.boeing.com/commercial/ord ... eid=m15527B767-300ER wrote:Wiki... Tsja.
Ik heb het liever uit het boeing orderbook.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more