Het begint juist op een echte fusie (=samensmelting) te lijken. Waar denk jij dan dat het naartoe gaat? Een opdoeken van KLM? Dan kan ik je geruststellen (of teleurstellen), daar leidt dit absoluut niet toe.B767-300ER wrote:Mee eens.
Alleen begint dit toch verdacht veel meer dan op alleen maar een fusie te lijken....
Zeer kort door de bocht allemaal en vooral de opmerking dat MP er aangaat, kom graag even met de bron waar jou opmerkingen oip gebaseerd zijn.wingview wrote:@Coati
Klinkt leuk maar ik ben bang dat je een iets te romantisch beeld hebt.
AF/KL is een holding en daar vallen AF en KLM onder. KLM heeft daar een minderheids aandeel in. Kortom, wat AF beslist gebeurt. Het KLM logo zou, geloof ik, minimaal 10 jaar blijven bestaan, daarna kan AF bepalen. Daarbij bepaalt AF bijvoorbeeld al hoeveel productie de KLM MAG maken, ongeacht wat de resultaten zouden zijn zonder deze restrictie. MP gaat eraan, HV heeft al een Franse tak dus kan ook die kant op en de KLM... die wacht rustig af tot ze de volgende zijn. Naar mijn mening is dat proces al gaande!
Als de KLM meer zelfstandigheid zou willen hebben, dan moeten ze vlot naar een andere partner gaan zoeken. Die liggen echter niet voor het oprapen. Wanneer deze tendens zich voortzet heeft Nederland geen eigen luchtvaart industrie meer, voor zover we die nog hebben.
wingview wrote:@Coati
Klinkt leuk maar ik ben bang dat je een iets te romantisch beeld hebt.
AF/KL is een holding en daar vallen AF en KLM onder. KLM heeft daar een minderheids aandeel in. Kortom, wat AF beslist gebeurt. Het KLM logo zou, geloof ik, minimaal 10 jaar blijven bestaan, daarna kan AF bepalen. Daarbij bepaalt AF bijvoorbeeld al hoeveel productie de KLM MAG maken, ongeacht wat de resultaten zouden zijn zonder deze restrictie. MP gaat eraan, HV heeft al een Franse tak dus kan ook die kant op en de KLM... die wacht rustig af tot ze de volgende zijn. Naar mijn mening is dat proces al gaande!
Als de KLM meer zelfstandigheid zou willen hebben, dan moeten ze vlot naar een andere partner gaan zoeken. Die liggen echter niet voor het oprapen. Wanneer deze tendens zich voortzet heeft Nederland geen eigen luchtvaart industrie meer, voor zover we die nog hebben.
Kickje, ik wil dit ook graag weten!Lukas P. wrote:Kan iemand mij vertellen de laatste doelstellingen van Klm MD11 in de zomer 2013 ?
Groeten
Lukas P.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more