Oké, bedankt voor de info.joost wrote:Ja en Nee....
Wat 100%* klopt is de Hexcode die het vliegtuig uitzend, de koppeling registratie / Hexcode wil nog wel eens fout gaan.
Voorbeeld is dat de PH-BFG en PH-BFH elkaars Hexcode hadden gewisseld (praat ik al over medio 2006) , met andere woorden je krijgt dan verkeerd beeld als je database daar niet op aanpast.
Maar dat zijn uitzonderingen op de regel.... vaak klopt het.
* zelfs hier kan het voorkomen dat er een digitaal foutje in is geslopen en dat een kist een hele vage code uitzend.
Mijn mening als het gaat om de fout percentage voor het civiele werk is dat die minimaal is...Waar het mij om gaat is, als ik een middag vanuit mijn stoel nummertjes noteer, 20 of 30% dan niet klopt. Maar ik begrijp dus dat het wel redelijk betrouwbaar is.
Dan zou ik dus direct over gaan op Flightradar en Casper laten voor wat het is (doe ik zelf al langer). FR24 bestaat als app voor zowel Android als IOS en is realtime.bonzo wrote:Maar op om terug te komen op casper.
Op de computer loopt die een uur achter.
En is Casper ook als app te downlowden?
Gr. Bonzo (http://www.jeroenvannorden.n)
[ Post made via Mobile Device ]
Eeeeuhh........... als ik mij abonneer op Casper, dan heb ik hem live. Zo niet, dan loopt ie een kwartier achter. Toch?bonzo wrote:Maar op om terug te komen op casper.
Op de computer loopt die een uur achter.
En is Casper ook als app te downlowden?
Gr. Bonzo (http://www.jeroenvannorden.n)
[ Post made via Mobile Device ]
99% vind ik redelijk acceptabel. Als ik zelf langs de baan sta maak ik ook schrijf en/of leesfoutenB767-300ER wrote:99% van de registraties is juist. Bekendste voorbeeld is inderdaad de klm BFG en BFH. Voor de rest heb ik nog nooit andere fouten gezien, wat niet wil zeggen dat ze er niet zijn.
De fotokoppeling die eraan vast zit is redelijk betrouwbaar.... Maar daar zitten iets meer fouten in....
[ Post made via Mobile Device ]
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more