Mischien heeft de KLM die tekeningen nog wel, maar of ze toestemming hiervoor geven? Denk aan de problemen die ze indertijd hadden met de DC2 toen die naar Nederland werd overgevlogen. En de DC6 van Atlantic Airlines mocht ook niet langer dan absoluut noodzakelijk voor de filmdoeleinden in KLM kleuren blijven.tonjochems wrote:Kreeg net onderstaandeinfo..
On the last day of 2012 I got some interesting news , I got in touch with the owners of N777EA Dc7 at KGYR
(Phoenix Goodyear) and am trying to get them to approve to re-painting of this aircraft into KLM colors since N777EA is ex. PH-DSR , am trying to get them to preserve this unique Dc7 for years to come. I have even offered them to pay for the restoration and paint job out of my own pocket , feel like this should be a worthy case. Maybe KLM still has some technical drawings of the 1960's c/s laying around we might be able to use for this project that would be awesome.
Iemand die kan assisteren??? Als dat lukt graag PM via mij..
New aircraft expected 31-01-2013:nemaco wrote:Iemand enig idee wanneer PH-AKE precies wordt geleverd deze maand?
Ik geloof het wel, de KL812 iig zeker (met twee collegas).nemaco wrote:Klopt het dat beide vluchten met passagiers zijn uitgevoerd?
Was dat niet alleen de businessklasse die opgeknapt wordt?76-er wrote:Ik las vorige week in een cabinepublicatie dat de T7-2's dit jaar een interieurupdate krijgen. Moet ik dan denken aan dezelfde 3-4-3 config als in de 300? En dus een hele berg extra stoelen?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more