Dus het zal wel een soort lease constructie zijn... Zal me niets verbazen als het straks twee (ex) Denim kisten zijn.pjotrtje wrote:Hé, Miniliner heeft toch alleen twee vracht Fokker 50's (naast wat F27's)?
Héhé, die F27 is volgens mij bedoeld voor andere doeleinden binnen Nederland (Hint: 100 jaar militaire luchtvaart).cHabu wrote:Dus het zal wel een soort lease constructie zijn... Zal me niets verbazen als het straks twee (ex) Denim kisten zijn.pjotrtje wrote:Hé, Miniliner heeft toch alleen twee vracht Fokker 50's (naast wat F27's)?
Er staat trouwens nog een echte Fokker op Lelystad...
Iemand die Maastricht Airlines kan tippen ?
Gezien hun configuratie van 25 & 30 stoelen en hun lage frame uren denk ik dat deze twee te hoog gegrepen zijnphkza wrote:Van mij mogen ze die KLu F50's van Lelystad wel inzetten, ongetwijfeld weinig uurtjes...
Nope, die kisten gaan allen 1:1 door naar Avior (Venezuelaanse airline)Herky22 wrote:kan het ook zijn dat er ex Air Astana toestellen worden gebruikt?
Dat is al lang bekend. Het worden de PH-KVA en PH-KVBcHabu wrote:Maart nadert snel.
Zijn er al wandelgang geruchten over de kisten die gebruikt gaan worden ?
Zijn dat geen EX KLC regi,s?LJ wrote:Dat is al lang bekend. Het worden de PH-KVA en PH-KVBcHabu wrote:Maart nadert snel.
Zijn er al wandelgang geruchten over de kisten die gebruikt gaan worden ?
Van 25 jaar oud....Aircolours wrote:Twee ex-Air Baltic slagroomkloppers dus....
Grt, Peter
Scheelt dus maar 3 jaar met de oudste B767-300ER's van ArkeflyB767-300ER wrote:Van 25 jaar oud....Aircolours wrote:Twee ex-Air Baltic slagroomkloppers dus....
Grt, Peter
[ Post made via Mobile Device ]
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more