Wat problemen met de MCP die waren opgelost toen ze op downwind voor de Polderbaan zaten.d-17spotter wrote:zag op vliegtuigmonitor dat KL1681 (PH-BXG) Terug keerde naar Schiphol! Inmiddels nu wel onderweg naar BCN met vertraging
Moderator: gatso76
Wat problemen met de MCP die waren opgelost toen ze op downwind voor de Polderbaan zaten.d-17spotter wrote:zag op vliegtuigmonitor dat KL1681 (PH-BXG) Terug keerde naar Schiphol! Inmiddels nu wel onderweg naar BCN met vertraging
Hellojet380 wrote:Ivoor alarm voor een klm a330 iemand enig idee??
[ Post made via Mobile Device ]
Gaat het opnieuw proberen, taxiet nu naar de startbaan.n5205e00421 wrote:...en hij gaat over een paar minuten de hold uit richting runway 06. Op 123.7 meldde ATC dat de airport authorities een mogelijke tailstrike vermoedden, maar ik kreeg de respons niet helemaal mee.
Edit: crew vermoedt inderdaad mogelijke tailstrike, er is alleen wat rubber op de baan gevonden. Verwacht normale landing.
Ik heb het al doorgegeven aan Dublin . Gelukkig net als gisteren in Bali geen menselijke drama's.geert wrote:Volgens de Televaag is er een 737 van KLM vlak na de start teruggekeerd naar SPL, met 309 passagiers aan boord. Probleem onbekend. (Misschien moet Ryanair eens met KLM gaan praten over cabine-indeling?)
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more