Waar baseer je dat op?theowal wrote:De 400's zijn makkelijk te leasen in de zomer en de 800's moeilijk.
[ Post made via Mobile Device ]
Als dit uberhaupt al waar zou zijn brengt het alleen maar complexiteit toe voor Arke, gezien de andere type certificaten voor het personeel benodigd is. Dit is dus een wel overwogen keuze wat niks te maken heeft met 'we nemen wel zo een -400, lekker makkelijk!'.theowal wrote:De 400's zijn makkelijk te leasen in de zomer en de 800's moeilijk. misschien daarom is het voor arkefly een reden om ze te leasen.
[ Post made via Mobile Device ]
Waarom moeten ze dat doen?theowal wrote:B767-300er,
Ik deed inderdaad een speculatie maar ik wil niet overkomen alsof ik beter weet. maar alles wat met luchtvaart heeft heeft zeker mijn interesse. maar vraagje.. Je zegt dat 737-800 's in de vs en zuid amerika voor het oprapen ligt... waarom heeft arkefly dan miami air niet benaderd?
[ Post made via Mobile Device ]
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more