76-er wrote:Wat voor soort stoel? Hoeveel? Businessclass-achtig? 2-2-2? Catering? PVS? 'Eigen' stewardess?
En komt er dan ook zo een afscheiding zoals bij de andere airliners?
Of worden de stoelen gewoon voor de Economy stoelen neergezet zoals nu in de B737?
Hoi Fokkerfan,
n de Boeing 737-800's komen er geen Star Class, maar wordt weer met 2 klassen gevlogen met Comfort Class en Economy Class vanaf 2014, dus de Premium Comfort Class gaat er uit. Dus in de Boeing 767-300 met de registratie PH-OYI, PH-OYJ en PH-OYE en de Boeings 787's komt de Star Class, de Business Class van ArkeFly in de plaats van Comfort Premium Class. Er komt wel een afscheiding tussen Star Class en Comfort Class, daarom hebben de passagiers in Star Class meer privacy. Dus Star Class is niet nieuw, maar was afkomstig van Martinair die eerder heeft geïntroduceerd op Boeing 767-300's op lange afstanden.
Fokkerfan wrote:Iemand enig idee wanneer Arkefly zijn vliegschema naar Zuidwest USA Zomer 2014 bekend maakt?
En wellicht dat dit met een van de 787's zal zijn?
Als ze dit alweer aan gaan vliegen dan zal dit in het najaar 2013 bekend worden.
Dit zal dan niet met de 787 zijn, deze worden naar andere bestemmingen in het routenetwerk ingezet.
Berven wrote:Waar zou de 787 van ArkeFly kunnen vliegen?
Berven wrote:Het zou maar kunnen dat de 787 van ArkeFly kan vliegen op Curacao, Aruba, Miami en afwisselend op Domicaanse Republiek, Cancun, Cuba en etc
De eerste 787 gaat dedicated naar Curacao.
De 2 volgende bestemmingen zijn Cancun en Punta Cana. Dit pas in de winter 2014/2015.
Er zullen (volgens planning) voorlopig geen 3 hoeksvluchten plaats vinden met de 787.
Deze blijven voorbestemd voor de 767.
En de 767's kan ook nog op drukke Europese bestemmingen blijven zoals Antalya vliegen? Geldt dat ook voor de 787? Dan blijft de Star Class onbezet, of wordt ook nog in andere naam aangeboden die alleen voor Europese bestemmingen geldt zoals Big Class (Martinair), dan kunnen die passagiers gewoon snacks krijgen tegen betaling (Arkefly Cafe)
De 787 zal niet worden ingezet in de Europa operatie, daarvoor is deze kist te duur.
Hij (de 787) verdient geld door het vliegen van lange afstanden en weinig grondtijd.
Daar helpen korte Europese vluchtjes en driehoeksvluchten met relatief veel grondtijd niet bij.