It has been this way since at least the 1990s. I'm afraid the 2013 edition will be no different...Ricardo 767-200ER wrote:
Iemand enig idee hoe het zit met het parkeren van de static vliegtuigen, kan me een aantal jaar geleden herinderen op volkel dat ze tussen het publiek en de startbaan stonden, dat zou erg jammer zijn..
Geen idee waar je op Volkel anders de static zou moeten plaatsen? Of je moet het publiek tussen hoofd- en parallelbaan zettenRicardo 767-200ER wrote:Iemand enig idee hoe het zit met het parkeren van de static vliegtuigen, kan me een aantal jaar geleden herinderen op volkel dat ze tussen het publiek en de startbaan stonden, dat zou erg jammer zijn..
My first Volkel show in 1989 it was the same story. And yup, where else would you place the static line, wheels in the grass near the trees?Stratofreighter wrote:It has been this way since at least the 1990s. I'm afraid the 2013 edition will be no different...Ricardo 767-200ER wrote:
Iemand enig idee hoe het zit met het parkeren van de static vliegtuigen, kan me een aantal jaar geleden herinderen op volkel dat ze tussen het publiek en de startbaan stonden, dat zou erg jammer zijn..
Arjan wrote:JDe crash op Ramstein lag toen nog vers in het geheugen en de toestellen op de static konden dan als een soort vangnet dienen.
Meende bij SGV gelezen te hebben dat dit gedaan is vanuit veiligheidsoogpunt, gemaaid gras trekt vogels aan (iets in die geest ) maar niet gemaaid gras trekt ook vogels aan (schuil plaats enz) dus houd maar plek vrij op de bbq voor extra gevogeltewamovements wrote:Startbaanplaatjes kan je toch vergeten, begreep dat ze de hovenier een paar weken terug met verlof hebben gestuurd.... ff zonder dollen, het gras staat redelijk langs de baan, of ze moeten het vandaag hebben gekortwiekt.
evhest wrote:Arjan wrote:JDe crash op Ramstein lag toen nog vers in het geheugen en de toestellen op de static konden dan als een soort vangnet dienen.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more