Moderator: gatso76
Dat laatste is bijna altijd. Op een taxibaan iemand uit een vliegtuig in een ambulance krijgen is heel lastig; bij de gate is juist al het benodigde voorhanden. Beste optie is dus landen, niet op de Polderbaan, en dan direct naar de gate.n5205e00421 wrote:nu gewoon naar gate..
Bij mij beste weten heeft de luchthaven zelf een motortrap in geval van nood. Maar denk dat dat een gewoon ding isDelta12 wrote:Toch zou het mooi zijn als Schiphol eens zo een apparaat zou aanschaffen... http://www.mdmpublishing.com/userfiles/e8000.jpg Mocht er is iets wezen ben je ook niet afhankelijk van een afhandelaar die een strap moet verzorgen.
Door de bliksem getroffen hoorde ik.joost wrote:KL1885 keert momenteel terug, ving alleen de laatste berichten op de 126.675. Kreeg indruk van een landing gestel of flap probleem. maar dat weet ik dus niet zeker.
Meen dat ze gaan voor Rnwy27 breakoff naar 24, PH-JCH als het goed is
Dank je wel! zag net ook dat het al in deze topic stondNlspot2003 wrote:Door de bliksem getroffen hoorde ik.joost wrote:KL1885 keert momenteel terug, ving alleen de laatste berichten op de 126.675. Kreeg indruk van een landing gestel of flap probleem. maar dat weet ik dus niet zeker.
Meen dat ze gaan voor Rnwy27 breakoff naar 24, PH-JCH als het goed is
https://twitter.com/112SchipholEen KLM-toestel, de KL895, moest terugkeren nadat het was opgestegen.
Het toestel, een Boeing 747, loosde kerosine in de Noordzee. De Boeing was op weg naar Shanghai in China. Naar verluidt was het vliegtuig enkele uren onderweg en vloog boven Estland.
HelloArjenp wrote:KL218 AMS-SFO is boven de Noordzee thv Newcastle omgekeerd en gaat zo landen op Schiphol.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more