de business class in de 777-200 wordt een 2-2-2 opstelling. De middelste stoel komt te vervallen.
Ja, wordt de businessclass nóg duurder bij KLMB767-300ER wrote:Goed nieuws dus!
B767-300ER wrote:Goed nieuws dus!
Het absolute tegendeel is juist waar. Juist omdat je in dezelfde groep zit met elkaar kan je twee verschillende producten bieden met verschillende kenmerken onder verschillende brands. Door deze verschillen kan je zowel de top van de klanten bedienen (met de hoogste service in first en business bij AF) als de wat meer prijsbewuste klanten (met een iets minder luxueuze business class bij KLM). Als beide hetzelfde zouden bieden zou je 1 van de 2 groepen verliezen. De 1 richt zich dus op het ene segment, de andere op het andere segment. Zo kan je als groep dus juist iedereen aanspreken.mac wrote:Een hogere omzet per stoel nodig hebben etc is een logische verklaring. Echter dat twee airlines in 1 groep verschillende producten aanbieden is wellicht vreemd. Als je heel nauw wil samenwerken en op veel punten synergie wil bereiken dan is het toch opmerkelijk dat je na 10 jaar samen nog steeds een ander product aanbied.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more