Deze handreiking is zelfs al eerder gedaan, daar is geen woord aan gelogen. Niet alleen bij de gemeente maar bij alle lokale overheden, lange tijd is het beleid "ontraden komst naar de luchthaven" geweest en nu dringt het besef door dat dit niet zal uitpakken als voorzien. De verwachte overlast komt steeds beter in kaart en word er nog steeds nagedacht over een mogelijke oplossing. Vraag blijft of dit binnen 4 weken gerealiseerd kan worden.Oscar01 wrote:Wat mij vooral opvalt is (behalve die asociale uitspraak van Dubbeldam):
Een half jaar geleden heb ik als bestuurslid van het vliegtuigspot-forum Scramble al aan de bel getrokken bij de gemeente'', zegt Frijlink
Oscar
Hurricane wrote:Deze handreiking is zelfs al eerder gedaan, daar is geen woord aan gelogen. Niet alleen bij de gemeente maar bij alle lokale overheden, lange tijd is het beleid "ontraden komst naar de luchthaven" geweest en nu dringt het besef door dat dit niet zal uitpakken als voorzien. De verwachte overlast komt steeds beter in kaart en word er nog steeds nagedacht over een mogelijke oplossing. Vraag blijft of dit binnen 4 weken gerealiseerd kan worden.Oscar01 wrote:Wat mij vooral opvalt is (behalve die asociale uitspraak van Dubbeldam):
Een half jaar geleden heb ik als bestuurslid van het vliegtuigspot-forum Scramble al aan de bel getrokken bij de gemeente'', zegt Frijlink
Oscar
Gr. Ron
p.s. ik distantieer mij nadrukkelijk van de uitspraken van Dhr Dubbeldam en vind het jammer dat deze in het verhaal betrokken zijn.
In de beste Telegraaf traditie weer een flinterdun verhaal.. Die kosten worden betaald aan ondernemers die het werk uitvoeren. Opdrachten in de (ver)(her)bouwing. Opbrengsten voor catering, hotels.. En ik vraag me sterk af wat de inkomstenderving is van Lelystad voor ondernemers.Marcelb wrote:Een hoop pagina's terug hadden we een discussie over de kosten versus baten van de NSS stop.
de Telegraaf heeft een onderzoek gedaan.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2233 ... um=twitter
Ik ben nog steeds van mening dat deze top een speeltje van de politiek is en de baten nooit goed zijn doorgerekend.
Denk eens aan de kosten voor ondernemers. Zo kan er niet worden gevlogen vanaf Lelystad gedurende de top. Ligt net nog in de cirkel van 50 km rond Den Haag.
Ik ken de situatie rond SPL verder niet, laat staan de aanvliegroute voor 18C, maar zou het bijvoorbeeld zin hebben om ergens in Badhoevedorp te staan?rayadam wrote:Maar heren inhakend op de discussie over de 18C, als je weet dat ze binnenkomen op center en we weten ondertussen ook waar ze allemaal parkeren dan ga je toch niet op het panoramaterras staan, (dus mooie foto, maar eigenlijk geen uitleg nodig toch)
Zou zeggen zoek een legaal plekje in de buurt van de 18C. Dat panoramaterras heeft ook zijn nadelen bij andere banen, wat denk je van tegenlicht in de ochtend
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more