Rene Peteri wrote:In week 5 (deze week) zal de ferry van Tessera naar NL van de N277 plaatsvinden.
Dacht dat de NH90's op Frosinone werden geproduceerd?? Of komen ze van twee productielijnen?
In den beginne is de productie begonnen op Vergiate, dat werd te krap en is men verhuist naar Tessera in 2011. Frosinone is momenteel in beeld omdat hier de MOC toestellen worden omgebouwd naar FOC configuratie. Hier zit ook het modificatie centrum van Agusta, er is 1 productie lijn en 1 upgrade lijn.
Iemand die toevallig weet voor wanneer de volgende kisten gepland zijn voor aflevering? Ik moet voor morgenavond minimaal drie weken opgeven voor eind juni dat ik vrij wil, en dan wil ik er als het even kan nog iets aan hebben...
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Rene Peteri wrote:In week 5 (deze week) zal de ferry van Tessera naar NL van de N277 plaatsvinden.
Dacht dat de NH90's op Frosinone werden geproduceerd?? Of komen ze van twee productielijnen?
In den beginne is de productie begonnen op Vergiate, dat werd te krap en is men verhuist naar Tessera in 2011. Frosinone is momenteel in beeld omdat hier de MOC toestellen worden omgebouwd naar FOC configuratie. Hier zit ook het modificatie centrum van Agusta, er is 1 productie lijn en 1 upgrade lijn.
Begin april zou de volgende NH90 moeten komen. De 316? we gaan het zien. Een hoger nummer zou ook kunnen. Pas geleden stonden er 4 naast elkaar op de productielijn.
Jutter wrote:Begin april zou de volgende NH90 moeten komen. De 316? we gaan het zien. Een hoger nummer zou ook kunnen. Pas geleden stonden er 4 naast elkaar op de productielijn.
Jutter
Sinds januari 2014 zit N 316 in het testvliegcircuit, op papier al overgedragen aan DHC dus lijkt mij veilige keuze om te stellen als eerst volgende delivery
De kist moet nog wel de uiteindelijke goedkeuring krijgen. Hiervoor zal een delegatie techneuten afreizen naar het land onder de Alpen. Als alles in orde is, dan volgt de afleveringsvlucht.