Huh? Het zou een testvlucht met de PH-BQM moeten zijn.Michel wrote:Vertrokken 1132, terug 1235 met de PH-BGT.TNCB wrote:Weet iemand of de KLM9851 (testvlucht) al in de lucht is? En zo ja, hoelaat hij vertrokken is?
Moderator: gatso76
Huh? Het zou een testvlucht met de PH-BQM moeten zijn.Michel wrote:Vertrokken 1132, terug 1235 met de PH-BGT.TNCB wrote:Weet iemand of de KLM9851 (testvlucht) al in de lucht is? En zo ja, hoelaat hij vertrokken is?
BQM stond gewoon nog voor H14TNCB wrote:Huh? Het zou een testvlucht met de PH-BQM moeten zijn.Michel wrote:Vertrokken 1132, terug 1235 met de PH-BGT.TNCB wrote:Weet iemand of de KLM9851 (testvlucht) al in de lucht is? En zo ja, hoelaat hij vertrokken is?
En alweer vertrokken van de 22YS11 wrote:1244ET7 wrote:1240-xxxx RA-67227 CL605
Oeps, de BGT was de KLM9853TNCB wrote:Huh? Het zou een testvlucht met de PH-BQM moeten zijn.Michel wrote:Vertrokken 1132, terug 1235 met de PH-BGT.TNCB wrote:Weet iemand of de KLM9851 (testvlucht) al in de lucht is? En zo ja, hoelaat hij vertrokken is?
Arrivals from Luton, arrival for AMS is 2037Cmichel van bokhoven wrote:Ik zie op FR24 dat de N170EH net indraait voor Luton airport. Deze zal dan wel niet naar AMS komen
[ Post made via Mobile Device ]
Staat nu op oost naast het hek, neus naar het oostenYS11 wrote:Arrivals from Luton, arrival for AMS is 2037Cmichel van bokhoven wrote:Ik zie op FR24 dat de N170EH net indraait voor Luton airport. Deze zal dan wel niet naar AMS komen
[ Post made via Mobile Device ]
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more