Die toestellen waar in later stadium de cockpit nog aan toegevoegd moest worden (o ja moet ook nog een piloot in)...Polecat wrote:als je hunters en buccanneers ontwerpt en bouwt,
Dat was 2 RR motoren met meer vermogen, veel meer weerstand zodat ze meer verbruikte en minder hard / ver konden...Polecat wrote:de Phantom nog verder weet te verbeteren/verfraaien
En daarom 2e hand Alpha Jets kopen: (Frans / Duits) Jaguar is tegenwoordig BMW (ligt ten oosten van ons niet ten westen)Polecat wrote:continu fransen en duitsers afplast....
Als je bedoeld, alles privatiseren en in de uitverkoop en als je dan iets onderscheidends hebt, een Concorde of een Harrier, dan stop je er mee met ze te gebruiken.. Tjonge BenchmarkPolecat wrote:.... dan hebben we het wel over iets benchmarkig-achtigs toch?
...die er vervolgens decennia in kon blijven vliegen en waar je ook die piloot nog eens mee om een boodschap kon sturen.Flyboy wrote:Die toestellen waar in later stadium de cockpit nog aan toegevoegd moest worden (o ja moet ook nog een piloot in)...Polecat wrote:als je hunters en buccanneers ontwerpt en bouwt,
en de RWR staartjes, en die dikkere intakes ja... en efficiency als non-issue beschouwen, maar die kisten er gewoon zo vreselijk veel gaver laten uitzien!!!Flyboy wrote:Dat was 2 RR motoren met meer vermogen, veel meer weerstand zodat ze meer verbruikte en minder hard / ver konden...Polecat wrote:de Phantom nog verder weet te verbeteren/verfraaien
omdat gaafheid voor geld gaat ja... Zelfs de laatst gebouwde rover heeft nog meer onzinnige stijlelementen dan de nieuwste kale duitse bak (die qua kwaliteit trouwens links en rexchts worden ingehaald door de aziaten)Flyboy wrote:En daarom 2e hand Alpha Jets kopen: (Frans / Duits) Jaguar is tegenwoordig BMW (ligt ten oosten van ons niet ten westen)Polecat wrote:continu fransen en duitsers afplast....
financieel/commercieel zijn niet altijd even slim, maar ik vind "de commercieelste" niet per definitie alles bij het rechte gaaf/wreed/vetste eind hebben.. Beetje afwijkend vind ik wel goed.. Voor zo'n klein landje hebben ze volgens mij vrij veel icoontjes geproduceerd, op vele gebieden....Flyboy wrote:Als je bedoeld, alles privatiseren en in de uitverkoop en als je dan iets onderscheidends hebt, een Concorde of een Harrier, dan stop je er mee met ze te gebruiken.. Tjonge BenchmarkPolecat wrote:.... dan hebben we het wel over iets benchmarkig-achtigs toch?
Dat zijn zijn zonenPolecat wrote:En die kroonprinsjes vliegen/vechten wél erg dichtbij/in combat zones.....
andrew was toen ie Archies aan het bashen was tweede volgens mij... ... maareh, jeemig, lijkt wel ''Blauw Bloed'' hier?!? AAARGHH.... Heb ik het toch liever over Spey-engined Phantoms (of desnoods nog de F-4J(UK)'s van 74 Sqn!!)Flyboy wrote:Nou je het zegt; als er zonen zijn is de broer dan nog steeds tweede in lijn?
Volgens betrouwbare bron id de duke of york 4e gevolgd door Princess Beatrice, moet niet gekker worden.
Zodat dan straks alleen de Britten nog euro's gebruiken, en wij allemaal weer terug zijn bij het oudeFlyboy wrote:Ik zag deze week een nieuw landrover chassis: die zijn al voorbereid op links en rechts sturen. Ze zijn zelf al aan het twijfellen. Ik denk dat ze om gaan gelijk met de invoering van de euro....
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more