The Traveller wrote:k zoek een discussie.
Is air traffic management dus 27. Oh nee 36r. Oh nee 06. Oh nee 36r want we vertrekken nog van 24 ?Arjenp wrote:The Traveller wrote:k zoek een discussie.
Die discussie ga je niet krijgen vermoed ik. De punten die je beschrijft zijn enigszins herkenbaar alleen je geeft er een verkeerde interpretatie aan waardoor ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je niet helemaal goed op de hoogte bent over hoe er op Schiphol wordt gewerkt en de Air Traffic Management die daarbij komt kijken.
Nee, dat is een uitzondering op de gemiddeld 1100 vluchten die er per dag plaatsvinden.altenae wrote:
Is air traffic management dus 27. Oh nee 36r. Oh nee 06. Oh nee 36r want we vertrekken nog van 24 ?
[ Post made via Mobile Device ]
Die frustratie ken ik absoluut ook alleen ik vind dat je iets te snel voorbij gaat aan zaken die altijd direct of indirect worden meegenomen bij de keuze voor een baan zoals de geluidsbelasting, CFMU, slots, verdeling van verkeer over de banen(west/oost departures), het weer, wat AAS ter beschikking stelt aan LVNL, huidige verkeerssituatie( Europese/Internationale, in/outbound piek) en verdere wet- en regelgeving over bijvoorbeeld welke baan waar voor mag worden gebruikt.The Traveller wrote: Het is lastig voor ons met alle banenwissels, maar dat is maar een hobby.
Behalve dan bij vertrek van de Garuda vlucht.Dit was niet de schuld van de verkeersleiding! De captain is eindverantwoordelijke en als de captain een baan niet kan, mag of wil accepteren voor wat voor reden dan ook is dat zijn goed recht, sterker nog, dat is een deel van zijn werk!
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more