Kijk zelf maar hierrrrBerven wrote:Weten jullie of nog nieuwe registratie's gepland zijn voor nieuwe Boeing 787-900 van de KLM?
Is de BFL de volgende of staan er voorlopig geen D-checks meer in de planning?Perkamentus wrote:PH-BFK, which has been in Beijing for a D-check and the installation of new business seats at AMECO since 11 June 2014 is at this moment making a test flight above Beijing. The WBC modification program for the 747s is now completed.
Waarom dan de 74Combi niet inzetten. Geen restricties ivm 4 motoren. En genoeg Bloemetjes voor Aalsmeer76-er wrote:Van wat ik begrijp wordt er door Avianca wel vanaf BOG nonstop naar o.a. Londen en Madrid gevlogen met een A332, al is het wel met behoorlijke payload beperkingen. Ik dacht dat AF, IB en LH alledrie met een A343/346 wél zonder serieuze restricties de plas over kunnen. De lengte van de banen is in BOG niet het probeem, die zijn 3800 meter. Cali is 'maar' 3000.
De blauwe performance engineers zullen het rekensommetje ongetwijfeld al gemaakt hebben. Als KL deze route als een driehoekje gaat vliegen, is dat wel nadeling ten opzichte van de concurrentie. Moeten we toch weer concurreren op basis van prijs, maar ach, dat deden we toch al... En de bloemen voor Aalsmeer compenseren veel.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more