http://www.klm.com/travel/nl_nl/custome ... ercare.htmIvarb98 wrote:ben ik negatief? ik vind het alleen slechte zaak van KLM dat ze geen low passes uitvoeren. heus ik probeer die MD te zien hoor vanaf huis. maar organisatie is niet die van Arke en dat vind ik jammer
Pardon?Ivarb98 wrote:deze pracht kist verdient groningen niet
Je zou ook gewoon kunnen vragen 'weet iemand waarom niet?' ipv. van meteen met je oordeel over KLM te komen. Je vergelijkt appels met peren en keurt af op basis daarvan. En het grappige aan die opmerking over Groningen gaat aan mij voorbij. Al met al: ja, negatief.Ivarb98 wrote:ben ik negatief? ik vind het alleen slechte zaak van KLM dat ze geen low passes uitvoeren. heus ik probeer die MD te zien hoor vanaf huis. maar organisatie is niet die van Arke en dat vind ik jammer
ATC had in eerste instantie 18L maar ze willen graag 24 hebben voor alle filmploegen en dat was "in principe geen probleem over 35 minuten."bramvandersluis wrote:Weet iemand op welke baan de 3e vlucht van de MD-11 start?
[ Post made via Mobile Device ]
Is dit niet gewoon een slechte manier van je teleurstelling uiten dat je zelf niet aan boord zit?Ivarb98 wrote:ben bang van niet.... slechte zaak van KLM. Arke 787 deed het wel.
In ieder geval niet over het vliegveld. Wat beschouw jij als een low-pass?ronaldairbus wrote:2 vluchten, 2x lowpass rotterdam. Benieuw naar 3e vlucht.
Omdat het misschien niet kan of mag? Op 1700 voet over Rotterdam vliegen lijkt mij ook wel redelijk uniek. Een low pass over RTM voegt daar vrij weinig aan toe.Ivarb98 wrote:jaloers ben ik niet. heb er zelf voor gekozen niet mee te gaan. maar dan vraag ik het wel anders:
waarom wordt er geen low pass over RTM airport gedaan?
Dat hoeft nou ook weer niet. Ivarb98 heeft nu een vraag, misschien kan iemand een onderbouwd antwoord geven.B767-300ER wrote:Nou einde discussie over low passes zou ik zo zeggen.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more