EVA Air heeft er nog 2 en Asiana heeft er nog 2 ...mac wrote: Volgens mij is KLM nog de enige airliners dit combi's vliegt maar dat weet ik niet zeker.
EVA Air heeft er nog 2 en Asiana heeft er nog 2 ...mac wrote: Volgens mij is KLM nog de enige airliners dit combi's vliegt maar dat weet ik niet zeker.
Dat lijkt me sterk. Wat ik heb begrepen (maar ik zie daar graag een verbetering van als ik het fout heb), zijn de eisen nu dusdanig dat de scheidingswand structureel wordt. Ombouwen van een combi naar full pax wordt daarmee in feite een verbouwing zoals die van een freighter naar full pax (of omgekeerd). Dat is dan niet meer iets wat je elk seizoen opnieuw bepaalt, maar wat je wellicht 1 keer in het leven de kist doet. Een flexibele combi is het daarmee dan niet meer. Maar goed, als iemand me daarin kan verbeteren, graag.747classic wrote:Een configuratie varandering (7P Naar Full Pax) blijft natuurlijk ook mogelijk, is alleen wat arbeidsintensiever. In de praktijk is dat geen probleem, immers bijna altijd wordt tot een configuratie verandering aan het begin van een seizoen besloten en wordt dat gecombineerd met een C-check van één van de combi's in de vloot.
Nu de 2 woorden ' dood paard' toch al vallen;ehusmann wrote:Hoe dan ook is het bij de B747-8 trekken aan een dood paard.Erwin
De huidige planning (wijzigingen voorbehouden!):Didymis wrote:Hi,
Niet om de combi-discussie te onderbreken, maar weet iemand wanneer en welke 772 als volgende omgebouwd wordt met de nieuwe cabin layout?
gr, MB
Much appreciated!Fiets wrote:De huidige planning (wijzigingen voorbehouden!):
feb BQA & BQE
mrt BQF
apr BQC
mei BQG & BQD
jun BQL
jul BQM & BQH
aug BQN
okt BQI
nov BQO & BQP
dec BQK
December en begin januari is hoog seizoen.Didymis wrote:
Enige reden waarom er zo'n groot gat zit tot februari?
Lopende leasetermijnen:76-er wrote: De 330 is toch een beetje een tussenoplossing, de eerste 332s staan tenslotte alweer op de nominatie om te verdwijnen.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more