Dat is voor mij geen moeilijke vraag, want ik geloof sowieso niet Henk Kamp en zijn trawanten.... voor mij dus duidelijk dat er weer halve waarheden wordt verteld aan ons volkRichard from Rotterdam wrote:Tsja, da's een goeie. Maar ja, het zijn wel de woorden van de producent, dus...B767-300ER wrote:Of geloof je de televaag.....
De woorden die de Telebraak van de fabrikant wil horen. Dat zit er waarschijnlijk dichterbij.Richard from Rotterdam wrote:Tsja, da's een goeie. Maar ja, het zijn wel de woorden van de producent, dus...B767-300ER wrote:Of geloof je de televaag.....
Reken er maar niet op... bedenk eens hoeveel kosten een extra (complex) airframe in de dagelijkse operatie met zich meebrengt. Dat is juist de reden dat er een kist wordt ontwikkeld die de taken van diverse types over kan nemen.Tom Tiger wrote:De F16V, het zou me niets verbazen als er slechts 1 Squadron met F35's wordt uitgerust en een 2e, mogelijk een 3e met F16V's. Maar ik speculeer in het wilde weg
Wel een interessante optie overgens.
Hennis zou in dit gesprek een afspraak met de Amerikaanse regering hebben gemaakt over de prijs van het toestel, melden bronnen aan de NOS.
Hennis sprak maanden geleden met de Amerikaanse minister van Defensie Chuck Hagel over de kostenraming van Nederland voor de aanschaf van de JSF.
Die is bij benadering 4,5 miljard euro voor 37 toestellen.
Hagel zou haar persoonlijk hebben gerustgesteld dat Nederland zich geen zorgen hoeft te maken dat de aanschaf meer gaat kosten.
Volgens bronnen heeft Hennis dit opgevat als een garantie.
Hebben we niet 800 miljoen Euro geïnvesteerd als Tier2 ontwikkelpartner om vooraan te staan bij het uitdelen van de tegenorders?? Wat je toen al kon vermoeden: degene met de grootste opdrachten krijgen ook de grootste tegenorders.GoldenPlane wrote:Het motor onderhoud van de diverse landen zou op Woensdrecht plaats moeten gaan vinden..
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more