Moderator: gatso76
Naar mijn weten zou de 787 in H10 komen.... maar dat is van een schrijven enkele weken terug.B767-300ER wrote:Bedankt streep.
H10 wordt verkocht of gesloopt?
Als ook een KLM onderhoudsdienst bedoel je?ErwinS wrote:Naar mijn weten zou de 787 in H10 komen.... maar dat is van een schrijven enkele weken terug.B767-300ER wrote:Bedankt streep.
H10 wordt verkocht of gesloopt?
[ Post made via Mobile Device ]
Het team van H10. Volgens mij blijft de hangaar in gebruik. Ney zoals h12 ook niet meer bestaat maar nog wel gebruikt wordt.B767-300ER wrote:Als ook een KLM onderhoudsdienst bedoel je?ErwinS wrote:Naar mijn weten zou de 787 in H10 komen.... maar dat is van een schrijven enkele weken terug.B767-300ER wrote:Bedankt streep.
H10 wordt verkocht of gesloopt?
[ Post made via Mobile Device ]
Had juist begrepen dat ze H10 gingen afstoten..
[ Post made via Mobile Device ]
Zou ook kunnen. Bij ons werdt er gesproken over het verdelen van de h10 mensen over de andere hangaars. We gaan het zien. Heb enkele weken wel een TFL 787 in h10 gezien;-)mac wrote:Volgens mij is het de bedoeling om hangaar 10 op slot te doen. Door uitbesteding en andere onderhoudt methodes is hangaar 10 niet meer nodig en willen ze besparen op stookkosten, onderhoud aan hangaar etc.
[ Post made via Mobile Device ]
Kijk duidelijk:-)aws747 wrote:Hangar 10 gaat dicht. De 737 en 787 A checks gaan naar hangar 12. De 737 c checks gaan naar hangar 14.
[ Post made via Mobile Device ]
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more