LOPA = Layout of passenger accommodationstheowal wrote:Op facebook van Arke staat er drie foto's van TFM waarop de naam duidelijk is afgebeeld. Dus de TFL heeft als enige geen naam!
En wat is LOPA?
[ Post made via Mobile Device ]
Ja. Dat is de bedoeling ook. Met als einddoel 1 TUI Airline787Dreamliner wrote:Aha, dank je. Zal wel vaker voor gaan komen denk ik nu alle 787s binnen de TUI Groep de zelfde configuratie krijgen
Komt dat doordat alle vluchten op tijd zijn geweest, of lopen er nog procedures over uit te keren bedragen. Aangezien het jaar pas ruim drie maanden oud is, lijkt het mij niet onmogelijk dat gevallen die over vluchten van dit jaar gaan nog ergens in behandeling zijn, dan wel bij de maatschappij, dan wel bij een rechter die zich ergens over moet uitspreken.B767-300ER wrote:Over DBC compensatie gesproken, Arke heeft in 2015 nog geen een keer DBC uit hoeven keren over vluchten uitgevoerd in 2015
Het eerste uiteraard, anders had ik dat hier niet zo stellig geroepen.aviodromefriend wrote:Komt dat doordat alle vluchten op tijd zijn geweest, of lopen er nog procedures over uit te keren bedragen. Aangezien het jaar pas ruim drie maanden oud is, lijkt het mij niet onmogelijk dat gevallen die over vluchten van dit jaar gaan nog ergens in behandeling zijn, dan wel bij de maatschappij, dan wel bij een rechter die zich ergens over moet uitspreken.B767-300ER wrote:Over DBC compensatie gesproken, Arke heeft in 2015 nog geen een keer DBC uit hoeven keren over vluchten uitgevoerd in 2015
Jettime heeft geen -800 AFAIK.Davy1981 wrote:Op de site van arke staat bij " met welke toestellen vliegt arke" dat er naast de 737 300 van jettime ook een 737 800 daarvan ingehuurd wordt ipv de TUI Nordic?
[ Post made via Mobile Device ]
hoe zit t al er onverhoopt een 767 op een ica 787 bestemming gaat vliegen. Mogen 787 vliegers ook op een 767 vliegen bijvoorbeeld op de terugreis. Of moet de kist dan wachten totdat de crew de uren heeft gerust.B767-300ER wrote:De OYJ krijgt inderdaad ook een 300 seatplan. Zodat deze probleemloos een vlucht van de JAF 787 OO-JDL over kan nemen. Wanneer weet ik niet. Dat kan ik niet zien. Over het kleurenschema. Ja deze wordt aangepast, maar ook hierbij: wanneer geen idee. Ik heb in dat opzicht geen zicht op wat er wanneer bij JAF gebeurd.
De OYE komt niet. Daarom de extra 737's. De huidige extra ingehuurde 767 vliegers gaan mee met de OYJ naar JAF.
Het ombouwen van de OYI is bedoeld zodat er probleemloos een 76 ingezet kan worden als er een 78 om wat voor reden dan ook niet gaat. Alle paxen kunnen dan mee, scheelt weer DBC compensatie.
Over DBC compensatie gesproken, Arke heeft in 2015 nog geen een keer DBC uit hoeven keren over vluchten uitgevoerd in 2015
[ Post made via Mobile Device ]
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more