Moderator: gatso76
EHAM wrote:Some updates with regards to the Vijfhuizerweg/taxiway Victor:
The Hoofdweg Oostzijde (Eastside) is open for cars again, there is also a bridge to cross the Hoofdvaart (Hoofdweg Oostzijde to Westzijde and v.v.) but this bridge is only for pedestrians (and cyclists) and not for cars. Parking your car at the cemetary (Westzijde) is an option again for us spotters, just like using bus 145.
I also noticed four new lightpoles somewhere across the A5 and 18C. See this photo (only 3 poles visible): http://www.aviaspotters.nl/pub/palen.jpg As you can see, the poles are taller than the old poles, so this is not really an improvement for photos . Does anybody know if these new poles are temporary or permanent? Thanks in advance.
Kind regards,
See AIP SUP: http://lvnl-ohd.nl/aim/2014-10-02-AIRAC ... en-GB.htmldanledan wrote:The new lightpoles are standing at the new U platform....
Als je het tegen mij had: ja zeker, maar heb je de afstand gemeten tussen de plek waar de parkeergarage komt en de touch down zone van de 27?B767-300ER wrote:Je weet dat de 27 evenwijdig langs P3 loopt? Of bedoel je wat anders
[ Post made via Mobile Device ]
24 is uitgesloten voor foto's (heat waves). Landen 27 in de vroege uurtjes of de late middag zal perfect wezen voor de kleinere kisten. Voor 18L weet ik wel een beter plekkie. Gewoon aan de baankop.Arjenp wrote:Oplijnen 18L zal het dichtstbijzijnde zijn wat leuke plaatjes van boven kan opleveren. Landen 27 zal de nodige millimeters vereisen om goed in beeld te krijgen. Oplijnen 24 is heel erg ver en afhankelijk van de exacte locatie is het zicht waarschijnlijk ook geblokkeerd door de D-pier.polderbaan wrote: Naar het oosten kieken voor landen c.q. oplijnen 24 en naar het zuiden kieken voor 09/27?
Niet echt een plek voor mooie plaatjes
Groeten van Ab
AviaView wrote:Het enige wat ik kan toevoegen is dat er tussen de E en F pier boven de nieuwe verdieping inderdaad een nieuwe panoramaterras is gemaakt, aangezien er een railing op de rand is geplaatst zoals die voorheen ook te vinden was.
[ Post made via Mobile Device ]
In de huidige uitleg word nog steeds aangehouden dat vanaf eind juni het terras weer open zou moeten zijn, en dat je achter de lounges langs van de C/D pier naar de E/F pier kan lopen. De tijd zal het leren of dit daadwerkelijk zo zal zijn, vertraging is zo opgelopen en plannen kunnen altijd wijzigen.polderbaan wrote:Zou ik maar niet als aanwijzing zien. Toen ze jaren geleden aan de kant van 06/24 (achter waar nu de F100 staat) bezig waren, zijn er ook railingen geplaatst langs die nieuwbouw, maar het terras is daar nooit uitgebreid.
Groeten van Ab Gobets.
AviaView wrote:Het enige wat ik kan toevoegen is dat er tussen de E en F pier boven de nieuwe verdieping inderdaad een nieuwe panoramaterras is gemaakt, aangezien er een railing op de rand is geplaatst zoals die voorheen ook te vinden was.
[ Post made via Mobile Device ]
De centrale security gaat 3 juni open, maar het spottersterras boven E/F wordt pas volgend jaar, werd mij vandaag verteld.B767-300ER wrote:Start centrale security staat ook nog steeds op begin juni (deels al half mei). Ondanks alle vertragingen wijst alles er op dat een en ander toch op tijd gaat klaarkomen?
[ Post made via Mobile Device ]
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more