Dit zal de laatste 787 zijn die in Everett uit productielijn 40-24 komt. Deze productielijn wordt na deze machine gesloten en omgebouwd naar productielijn voor de 777X.nemaco wrote:Updated orderbook:
PH-BHD 38763 Feb 2016 GEnx-1B74/75 30C 48Y 216M
On order
03
Op. Lease
5 mei heeft-ie nog TPE-AMS gedaan, dus... Zo lang nu ook weer niet?AviaView wrote:Iemand die weet wat er met de BVK aan de hand is? Ik heb deze namelijk al een tijdje niet gezien.
[ Post made via Mobile Device ]
Volgens mij staat deze ergens bij KLM binnen in de schuur.pjotrtje wrote:5 mei heeft-ie nog TPE-AMS gedaan, dus... Zo lang nu ook weer niet?AviaView wrote:Iemand die weet wat er met de BVK aan de hand is? Ik heb deze namelijk al een tijdje niet gezien.
[ Post made via Mobile Device ]
BVK staat met een flinke schade in de hangar.AviaView wrote:Iemand die weet wat er met de BVK aan de hand is? Ik heb deze namelijk al een tijdje niet gezien.
[ Post made via Mobile Device ]
Vertel, heb daar niks over gelezen?Richard787 wrote:BVK staat met een flinke schade in de hangar.
En vanavond 13 mei geplanned staat voor de KL809 naar KUL CGK.RamonKok wrote:Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik heb wel net doorgekregen dat hij buiten op de proefdraaiplaats staat.
I know that.wingview wrote:De 300' komen na de 200 en die zijn klaar medio nov.
http://ikvliegveel.com/nieuwe-cabine-klm-772/
Als je de reservering maakt en een stoel vastlegt krijg je te zien of je in een oude of nieuwe configuratie gaat vliegen. Bij de 200 is dat natuurlijk makkelijk te zien doordat er een stoel K is. De BVN/O hebben een iets andere config dan de andere 300's, maar hetzelfde aantal stoelen op een rij.wingview wrote:De 2 dit jaar afgeleverd zijn de BVN en BVO.
Apart dat je nu alleen de reservering kan maken met de nieuwe WBC als het merendeel nog de oude heeft. Misschien dat dit helpt:
http://www.seatguru.com/airlines/KLM/KL ... -300ER.php
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more