Ik denk dat de overheid best wel veel ongestraft kan/mag doen op Eindhoven. Is het niet nog steeds officieel een militair veld met civiel medegebruik?76-er wrote:kan diezelfde overheid dan zomaar daarom deze nieuwe route verbieden?
Ik zou niet teveel rekenen op volgend jaar.Roel wrote:Gezien het feit dat er voor iedere vlucht extra KMAR en douane zou gaan komen vanuit SPL ter ondersteuning (worden betaald door de overheid?) wat niet een goedkoop grapje is denk ik dat de overheid hierin wel iets te zeggen heeft. Plus dat er een hele hoop dingen aangepast moeten worden op de luchthaven zelf. Denk hierbij aan een aparte 100% controle voor de pax (zou een aparte terminal worden), plus een cellen complex op airside. Denk dat de route iets te vroeg van start zou gaan. In EIN wordt nu begonnen aan het bouwen van een nieuwe bagage kelder... Denk dat we volgend jaar meer kans maken..
Klopt.aviodromefriend wrote:Ik denk dat de overheid best wel veel ongestraft kan/mag doen op Eindhoven. Is het niet nog steeds officieel een militair veld met civiel medegebruik?76-er wrote:kan diezelfde overheid dan zomaar daarom deze nieuwe route verbieden?
Zoveel vertraagd? STD 1640 en ETD 1800 valt wel mee toch? Laat me raden: je zit zelf op deze vlucht?dirk-kuijt wrote:Iemand een idee wat er met de N738MA momenteel aan de hand is? Die staat nu al met grote vertraging in AMS.
Edit: iemand een idee waarom or0293 zoveel vetraagd is voor vandaag richting Rhodos?
Juist. Ben benieuwd naar de reden...nuckleuz wrote:Zoveel vertraagd? STD 1640 en ETD 1800 valt wel mee toch? Laat me raden: je zit zelf op deze vlucht?dirk-kuijt wrote:Iemand een idee wat er met de N738MA momenteel aan de hand is? Die staat nu al met grote vertraging in AMS.
Edit: iemand een idee waarom or0293 zoveel vetraagd is voor vandaag richting Rhodos?
Rgrds,
Erik
Beste Niels. Bedankt voor je reactie. Die afkortingen zeggen mij helaas (nog) niet zoveel.B767-300ER wrote:LIA icm CRR
Late Incomming Aircraft in combinatie met Crew Reasons.dirk-kuijt wrote:Beste Niels. Bedankt voor je reactie. Die afkortingen zeggen mij helaas (nog) niet zoveel.B767-300ER wrote:LIA icm CRR
Oftewel de crew mocht nog even slapengatso76 wrote:Late Incomming Aircraft in combinatie met Crew Reasons.dirk-kuijt wrote:Beste Niels. Bedankt voor je reactie. Die afkortingen zeggen mij helaas (nog) niet zoveel.B767-300ER wrote:LIA icm CRR
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more