B767-300ER wrote:Jij hebt mijn bericht kennelijk niet helemaal begrepen. Edsard heeft het ondertussen al aan je uitgelegd wat ik bedoel. Dank Edsard. Het gaat mij om de inhoud, niet om 2 spellingsfouten. Niet iedereen beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift 100 procent. Maar ik schrijf dan ook geen "nieuws" artikelen. Klein verschil. Van een nieuwssite mag je nieuws verwachten, die zijn feiten dubbel checkt en controleert op juistheid middels hoor en wederhoor. Dat daarbij de artikelen in foutloos Nederlands zijn geschreven is voor een nieuwssite natuurlijk een pre, en voor een forumlod die inside info deelt slechts "mooi meegenomen". (Neemt niet weg dat ik ook een en ander moet controleren alvorens dit te plaatsen).787Dreamliner wrote:
Niet helemaal fair om te klagen over een site die fouten maakt in artikelen, als je eigen posts ook spellingsfouten bevatten. Jouw informatie wordt overigens door velen wel gewaardeerd, onder ander door mij, dus het zou jammer zijn als je door 'dat soort reacties' minder informatie gaat delen.
Het zijn juist de reacties als bijvoorbeeld die van Robin27198 die mij de zin ontnemen hier uberhaupt nog iets aan inside info te plaatsen. En jouw simpele reactie hierboven bevestigd eigenlijk mijn gevoel dat ik hier maar beter weg kan blijven. Beetje mierenneuken over 2 spellingsfoutjes, dan heb je de boodschap van mijn bericht echt niet begrepen, wat een azijnpisserij zeg. En daarachteraan roepen dat je mn informatie waardeerd. Je haalt je inside info maar ergens anders vandaan. Ik snap wel waarom een aantal anderen hier reeds vertrokken zijn. Ik ga ze denk ik maar eens achterna.
I rest my case.
Het is een gevalletje "c'est le ton qui fait la musique". Had je geschreven "kijk nou eens wat Luchtvaartnieuws te melden heeft" dan had het wat minder obstinaat geleken.robin27198 wrote:als ik toch iets lees mag ik dat toch wel hier melden??
als sommige reacties jouw de zin ontnemen om hier nog wat te plaatsen dan negeer je die reacties toch gewoon? ik snap best dat mijn post bij sommige veel vragen op roept en dat sommige het irritant vinden maar het mag toch best hier geplaatst worden daar is dit forum toch voor ??
ik zal vanaf nu proberen nuttige informatie plaatsen
bij deze mijn excuses B767-300ER ik zal niet meer on nuttige informatie plaatsen
Voor zover bekend duurt het nog wel even (tenminste niks in H11 de laatste tijd). Schijnt met het gebrek aan stoelen te maken te hebben.toppiero wrote:Heeft iemand toevallig zicht op de ombouw van de cabines van de ''oude'' 77W's?
Op dit moment wordt de BQO omgebouwd met nieuwe WBC en Economy stoelen, later in November volgt de BQP en in December volgt de laatste 772, de BQK.unimproved wrote:Voor zover bekend duurt het nog wel even (tenminste niks in H11 de laatste tijd). Schijnt met het gebrek aan stoelen te maken te hebben.toppiero wrote:Heeft iemand toevallig zicht op de ombouw van de cabines van de ''oude'' 77W's?
HV7572KC wrote:PH-BFM staat in full colours @ LETL, motoren hangen er ook nog onder. Stond gisteren met Spaanse spotter te babbelen @ LEMD, die liet een foto zien van 15/11 van de BFM. For the records, bijna alle Transaero 747s staan hier stored inclusief de EI-XLN (Tiger livery).
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more