Zeg dat tegen de pakweg 60 collega's (40% van het totaal) van me die komende zomer verplicht mogen emigreren naar China of de zandbak.geen gedwongen ontslagen
Zeg dat tegen de pakweg 60 collega's (40% van het totaal) van me die komende zomer verplicht mogen emigreren naar China of de zandbak.geen gedwongen ontslagen
Doe mij eens de formele tekst? Want zoiets (wat tegen de wet is) roepen is nogal makkelijk...76-er wrote:Zeg dat tegen de pakweg 60 collega's (40% van het totaal) van me die komende zomer verplicht mogen emigreren naar China of de zandbak.geen gedwongen ontslagen
Inderdaad. Volgens de meest recente CRS (Certificate of Release to Service) per 20 december 2015: 122.048 vlieguren en 16.424 cycles. Dat is bijna 14 jaar onafgebroken in de lucht voor een kist van zo'n 27 jaar oud.B767-300ER wrote:vlgs mij gaat de BFA al richting de 130.000
Zie EHAM 24-02-2016 topic..nemaco wrote:Deze maand wordt PH-BVP geleverd. Weet iemand de delivery date?
According to sources at KPAE it is.nemaco wrote:Staat delivery van PH-BHD nog gepland op 11 feb?
According to sources within KLM too!B767-300ER wrote:According to sources at KPAE it is.nemaco wrote:Staat delivery van PH-BHD nog gepland op 11 feb?
poereng wrote:PH-AOL stopped commercial operation early December. Will be painted into Shaheen livery end of this month.
Testflight as PH-AOL early February, re-registration to 2-PAOL expected around mid of Feb.
After that a cabin modification will be done in AMS. Aircraft to leave AMS around late March.
PH-AOI stopped commercial operation early January, will be painted into Shaheen livery mid February.
Testflight as PH-AOI around end of February, re-registration to 2-PAOI expected end of February.
After that a cabin modification will be done in AMS. Aircraft to leave AMS around late April.
PH-AOK to leave commercial operation end of March, will also go to Shaheen.
Regards,
Roel
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more