Te hoge olieconsumptie.wingview wrote:AKB Eng 2 failure.
Moderator: gatso76
Te hoge olieconsumptie.wingview wrote:AKB Eng 2 failure.
10/06/2016
Een toestel van Ryanair heeft vanochtend een klapband opgelopen op Schiphol.
Dit gebeurde na een harde landing op de Kaagbaan.
De passagiers moesten het toestel op de taxibaan verlaten en zijn per bus naar de terminal gebracht.
http://avherald.com/h?article=4999227c&opt=0Stratofreighter wrote:http://www.upinthesky.nl/2016/06/10/kla ... -schiphol/
10/06/2016
Een toestel van Ryanair heeft vanochtend een klapband opgelopen op Schiphol.
Dit gebeurde na een harde landing op de Kaagbaan.
De passagiers moesten het toestel op de taxibaan verlaten en zijn per bus naar de terminal gebracht.
http://avherald.com/h?article=4999227c&opt=0A Ryanair Boeing 737-800, registration EI-DCI performing flight FR-3100 from Dublin (Ireland) to Amsterdam (Netherlands), landed on Amsterdam's runway 06 when after touchdown tower reported seeing a lot of smoke, the crew assumed it was a brakes problem.
Last week:Incident: Arabia Maroc A320 at Amsterdam on Jun 14th 2016, rejected takeoff due to cockpit sliding window opening
Incident: KLM Cityhopper F70 at Amsterdam on Jun 8th 2016, hydraulic failure
Flightradar24 @flightradar24 23h23 hours agoE-R-I-C wrote:B-KQY CX270 just diverted to MSQ.... strange airport for a B77W to land.
Guess Technical or medical diversion.
The aircraft is still on the ground in Amsterdam about 52 hours after landing.
...plus wat gezeur overTower, after a brief moment of surprise and with some agitation in the voice, cancelled the takeoff clearance from runway 24 just issued prior to the landing clearance, the crew acknowledged and advised they would be holding their position.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more