De enige die ik (nog) in de planning kan vinden:nemaco wrote:Iemand enig idee waarom het nu al bijna 9 weken duurt? Dit is wel erg lang voor een FD onderhoud.
nemaco wrote:PH-BFW vliegt nu terug naar AMS, KL9866, vanuit Jakarta. Deze is ongeveer 11 weken weg geweest. Iemand enig idee waarom dit zo lang heeft geduurd? Normaal gesproken duurt een FD check maar 8 weken.
De enige die ik (nog) in de planning kan vinden:nemaco wrote:Iemand enig idee waarom het nu al bijna 9 weken duurt? Dit is wel erg lang voor een FD onderhoud.
PH-BFW een D-check tussen 09mei16 en 19jun16...
MAS017 wrote:De 744 uitfaseerplanning ziet er nu als volgt uit (wijzigingen voorbehouden !):
BFK 05sep16
BFA 15oct16
BFD 01nov16
BFP 01nov16
BFN 26mar17
BFE 22may17
BFR 01nov17
BFC 01dec17
BFU 30jun18
BFB 01nov18
en nog een D-check is opgevoerd: BFY v/a 20nov17...dit zal wel de laatste worden die gaar verdwijnen...
nemaco wrote:PH-BFK uitfasering is uitgesteld naar eind september.
PH-BFA en PH-BFP zijn beide uitgesteld naar november.
PH-BFD (meeste vlieguren uit de KL 747 vloot) zal ook lager in dienst blijven en is uitgesteld vermoedelijk tot eind december om wat langer een reserve in de KLM vloot te houden. Dit heeft onder andere te maken met modificaties welke de TD in de (overige) KLM vloot verwacht door te moeten voeren.
MAS017 wrote:De 744 uitfaseerplanning ziet er nu als volgt uit (wijzigingen voorbehouden !):
BFK 05sep16
BFA 15oct16
BFD 01nov16
BFP 01nov16
BFN 26mar17
BFE 22may17
BFR 01nov17
BFC 01dec17
BFU 30jun18
BFB 01nov18
en nog een D-check is opgevoerd: BFY v/a 20nov17...dit zal wel de laatste worden die gaar verdwijnen...
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more