Nog wel, aangezien men aan het opwerken is voor operaties in de zandbak.. T zal daarna wel een stuk rustiger worden.nilsko wrote: Maar wel het dubbele aantal F-16 movements dan op een KLu veld. Dat dan weer wel
Nog wel, aangezien men aan het opwerken is voor operaties in de zandbak.. T zal daarna wel een stuk rustiger worden.nilsko wrote: Maar wel het dubbele aantal F-16 movements dan op een KLu veld. Dat dan weer wel
In verhouding vliegt KB ook veel meer dan op FS, dit komt door het OCU met hun F16 opleiding.Koen L wrote:Nog steeds 2 keer zoveel movements as een KLu veld dus, en nu zitten ze wèl in de zandbak.
Off-Topic: met max 8 movements per dag op Tucson vliegt KB nog altijd beter....roberto wrote:In verhouding vliegt KB ook veel meer dan op FS, dit komt door het OCU met hun F16 opleiding.Koen L wrote:Nog steeds 2 keer zoveel movements as een KLu veld dus, en nu zitten ze wèl in de zandbak.
Als je bv. de Tucson vluchten bij Leeuwarden of Volkel zou optellen, vloog men daar ook veel drukker.
Dus het is een wat vertekenend beeld dat je eigenlijk niet kan vergelijken
Also CEF 339 (9244 mode S)SG Berlicum wrote:C295 CEF6007 is inbound at 08.50 LT
and up again heading north east EURonaldsnl wrote:Today, 14 sept, around 1500 a Spanish C295 in descent towards keebee.
According ADS-B T21-06.
Ronald
AME3522, destination ESPE, serial in FPL same as ADS-B.FISHER01 wrote:and up again heading north east EURonaldsnl wrote:Today, 14 sept, around 1500 a Spanish C295 in descent towards keebee.
According ADS-B T21-06.
Ronald
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more