Een recente ( 02 November) foto van PH-BFK in de Mojave (+ 4 MD11's, 2 ex KLM en 2 ex MP)poereng wrote:
Deze 747's zijn inmiddels al uitgefaseerd (in deze volgorde):
PH-BFM - Teruel
PH-BFO - Teruel
PH-BFK - Mojave
PH-BFA - Teruel
PH-BFP - Teruel
Groeten, Roel
-N725SA (ex PH-BUL) was stored at Goodyear - Phoenix / Goodyear (Litchfield Municipal / NAS) (GYR) has never been seen in SA livery and is already scrapped.XYZ wrote:One of the 2x Southern Air B747s could possibly also be ex-KLM:
- N725SA: Delivery date Airline Registration
03/11/1978 KLM PH-BUL
13/08/2003 Southern Air N725SA
- N746SA: Delivery date Airline Registration
15/12/1976 KLM PH-BUI withdrawn fom use 07/04/03
13/08/2003 Southern Air N746SA
ik zie de PH-AOB nu ook hoog in rusland vliegen, ook naar XMN?Richard787 wrote:Gisteren (19-12) is de AOA teruggekomen uit XMN (onderhoud). Iemand die kan bevestigen of deze voorzien is van de "nieuwe" livery?
Klopt, is 20-12 vertrokken naar XMN voor onderhoud.nick777 wrote:ik zie de PH-AOB nu ook hoog in rusland vliegen, ook naar XMN?Richard787 wrote:Gisteren (19-12) is de AOA teruggekomen uit XMN (onderhoud). Iemand die kan bevestigen of deze voorzien is van de "nieuwe" livery?
En PTP werd het dus op deze vlucht: http://www.upinthesky.nl/2016/12/27/aan ... cht-video/nustyR wrote:Ter info voor diegene die dit leuke info vinden;In this case a fuelstop has to be performed on the way to Amsterdam. Several options exist:
PTP (TFFR) is the preferred fuel stop as Air France operates to PTP on a daily basis. This will make a lot of difference when problems would occur during the groundstop.
If necessary SJU (TJSJ) can be used, which does not make a lot of difference in flying time.
Richard787 wrote:Gisteren (19-12) is de AOA teruggekomen uit XMN (onderhoud). Iemand die kan bevestigen of deze voorzien is van de "nieuwe" livery?
Volgens deze foto heeft de PH-AOA niet de "nieuwe" livery.nemaco wrote:Kan iemand al antwoord geven?
Richard787 wrote:Gisteren (19-12) is de AOA teruggekomen uit XMN (onderhoud). Iemand die kan bevestigen of deze voorzien is van de "nieuwe" livery?
JohanvRossum wrote:Had in een fb bericht ook al gevraagd of na de ombouw ook nieuwe livery werd aangebracht.
Kreeg toen ook helaas een nee te horen
Roel, als de PH-BFN een D-check krijgt betekent dat ook de nieuwe beschildering?poereng wrote:Kleine wijziging in de 747-uitfaseer planning.
De BFN (fullpax) gaat in het voorjaar een D-check krijgen en mag dan nog een aantal jaren doorvliegen.
Het uitfaseerschema is vooralnog dan nu voor 2017:
PH-BFD - 15 JAN 2017
PH-BFE - 22 MAY 2017
PH-BFR - 01 NOV 2017
PH-BFC - 04 DEC 2017
Mogelijk gaat er in 2017 nog wel 1 andere 747 uit, omdat de BFN nu langer door gaat vliegen.
Deze 747's zijn inmiddels al uitgefaseerd (in deze volgorde):
PH-BFM - Teruel
PH-BFO - Teruel
PH-BFK - Mojave
PH-BFA - Teruel
PH-BFP - Teruel
Groeten, Roel
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more