This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too.
Ik weet niet of iemand die Belgische Hercules ook daadwerkelijk gehoord(!) heeft maar mijn goeie ouwe PRO-2006 vertelde mij het volgende:
BAF682(dus niet BAF600!) 299.900/Belga Nrth ,10.12u naar 281.475, 2 approaches rwy28, visual en op foto als CH11. Vertrok naar Woensdrecht via 378.650.Zie ook de EHWO movements 3-1.
Hanzl
Nee! Dit zijn geen visuele logs zoals al eerder vermeld. Dit zijn 'radar' logs. Als het een visuele log is plaats ik het er altijd bij, omdat dat minder vaak voorkomt.
Hoop mensen te kunnen helpen met mijn logs, zo niet, hoor ik dat graag en plaats ik ze niet meer.
jimmy van drunen wrote:Nee! Dit zijn geen visuele logs zoals al eerder vermeld. Dit zijn 'radar' logs. Als het een visuele log is plaats ik het er altijd bij, omdat dat minder vaak voorkomt.
Hoop mensen te kunnen helpen met mijn logs, zo niet, hoor ik dat graag en plaats ik ze niet meer.
[quote="Jorg"][quote="jimmy van drunen"]Nee! Dit zijn geen visuele logs zoals al eerder vermeld. Dit zijn 'radar' logs. Als het een visuele log is plaats ik het er altijd bij, omdat dat minder vaak voorkomt.
Hoop mensen te kunnen helpen met mijn logs, zo niet, hoor ik dat graag en plaats ik ze niet meer.[/quote]
Lekker mee doorgaan maat[/quote]
Zo is dat, Jimmy. Lekker mee doorgaan. Jij zorgt er iig voor dat er hier Gilze logs komen.
Bedankt !!
Misschien een tip om de bron (ads-b of zoiets bij te zetten)...
hanzl wrote:Ik weet niet of iemand die Belgische Hercules ook daadwerkelijk gehoord(!) heeft maar mijn goeie ouwe PRO-2006 vertelde mij het volgende:
BAF682(dus niet BAF600!) 299.900/Belga Nrth ,10.12u naar 281.475, 2 approaches rwy28, visual en op foto als CH11. Vertrok naar Woensdrecht via 378.650.Zie ook de EHWO movements 3-1.
Hanzl
Wellicht is deze C-130H twee keer op Gilze geweest? 's-Ochtends als BAF600 en later op de dag als BAF682?
Volgens adsbexchange.com vloog de BAF600 vanaf Gilze naar Woensdrecht maar LEEK z'n approach op runway 25 daar af te breken en sloeg toen links af richting Belgie...
hanzl wrote:Ik weet niet of iemand die Belgische Hercules ook daadwerkelijk gehoord(!) heeft maar mijn goeie ouwe PRO-2006 vertelde mij het volgende:
BAF682(dus niet BAF600!) 299.900/Belga Nrth ,10.12u naar 281.475, 2 approaches rwy28, visual en op foto als CH11. Vertrok naar Woensdrecht via 378.650.Zie ook de EHWO movements 3-1.
Hanzl
Wellicht is deze C-130H twee keer op Gilze geweest? 's-Ochtends als BAF600 en later op de dag als BAF682?
Volgens adsbexchange.com vloog de BAF600 vanaf Gilze naar Woensdrecht maar LEEK z'n approach op runway 25 daar af te breken en sloeg toen links af richting Belgie...
Zoals Hans al schreef hoorde hij op zijn scanner BAF682. Hiervan ga ik ook vanuit dat dit het juiste callsign is.
adsbexhange zit wel eens vaker naast met callsign of er word helemaal geen vermeld