Precautionary shutdown of engine number 1.MikeR wrote:SQ7359 opgedraaid naar Amsterdam
Moderator: gatso76
Precautionary shutdown of engine number 1.MikeR wrote:SQ7359 opgedraaid naar Amsterdam
Motor is goed stuk, moet een nieuwe op. Staat tot zondag aan de grond.Arjenp wrote:Precautionary shutdown of engine number 1.MikeR wrote:SQ7359 opgedraaid naar Amsterdam
Hellophkza wrote:Motor is goed stuk, moet een nieuwe op. Staat tot zondag aan de grond.Arjenp wrote:Precautionary shutdown of engine number 1.MikeR wrote:SQ7359 opgedraaid naar Amsterdam
http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/c ... r-schiphol
Could not get the gear up.Spotirob wrote:CityJet Rj85 flight WX180 (EI-RJW) just returned to Schiphol, landing 27.
zo te zien is dat op vrijdag 13/1 gebeurd.....
Op de runways 18R, 36C en 06 liggen displaced thresholds met een respectievelijke lengte van 270m, 450m en 250m. Waarschijnlijk heeft het vliegtuig van het asfalt gebruik gemaakt voor de threshold wat niet gebruikt mag worden voor landingen. Nu is alleen nog de vraag vanaf welke baan het was en vanaf waar ze de '300m te vroeg' hebben gerekend.Alpha Kilo One wrote:Blijkbaar incident met vroege landing. 300 meter lijkt mij persoonlijk erg veel, maar goed.....
http://www.at5.nl/artikelen/164488/vlie ... opgeroepen
Dat is op de 36C geweest.AviaView wrote:Op de runways 18R, 36C en 06 liggen displaced thresholds met een respectievelijke lengte van 270m, 450m en 250m. Waarschijnlijk heeft het vliegtuig van het asfalt gebruik gemaakt voor de threshold wat niet gebruikt mag worden voor landingen. Nu is alleen nog de vraag vanaf welke baan het was en vanaf waar ze de '300m te vroeg' hebben gerekend.Alpha Kilo One wrote:Blijkbaar incident met vroege landing. 300 meter lijkt mij persoonlijk erg veel, maar goed.....
http://www.at5.nl/artikelen/164488/vlie ... opgeroepen
AKF is een A333AviaView wrote:14/01
PH-AKF A332 inflight lightning strike
PH-BQG B772 inflight lightning strike
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more