Moderator: gatso76
Will have again an engine changeXYZ wrote:It look as if SQ7131 Singapore Airlines Cargo B744F 9V-SFP is not flying to SIN as indicated.
The aircraft is possibly dumping fuel at 10.000ft over the North Sea prior to returning to SPL.
https://www.flightradar24.com/SQC7131/c580b92
Dat is de PH-BFR.E-R-I-C wrote:KL643 is net weer op 36C geland. Is nabij UK omgedraaid.
PH-BHA vertrekt om 22:00 naar PVGInkjet wrote:De PH-BHF was vertrokken als KL895 en is nu op weg terug.
Probably something with slats as it arrived with slats down at the gate.Biem wrote:Dat is de PH-BFR.E-R-I-C wrote:KL643 is net weer op 36C geland. Is nabij UK omgedraaid.
De PH-BFI vertrekt nu om 21:00 naar JFK.
Probably a bird strike for this one.Biem wrote:PH-BHA vertrekt om 22:00 naar PVGInkjet wrote:De PH-BHF was vertrokken als KL895 en is nu op weg terug.
Geluidsopname:Een Boeing 787-8 Dreamliner van TUI Nederland heeft vanmorgen vlak voor de landing een noodoproep gedaan omdat het toestel een tekort aan brandstof had. Op Schiphol wachtten de hulpdiensten de Boeing op.
Op geluidsopnames van de luchtverkeersleiding is te horen dat een van de piloten van vlucht OR318 de mededeling "mayday mayday mayday fuel Orange 318" doet. 'Orange' is de roepnaam van TUI Nederland in het radioverkeer. Het toestel krijgt vervolgens toestemming om te landen op de Polderbaan.
I was there an hour ago and it is still there. Nobody or no material around it.Stratofreighter wrote:I understand FlyBe DHC-8 G-JECP is still on the runway this Friday morning
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more