Ja zeker, direct al op de VOP.787-8 wrote:Iemand een idee of de "panda stickers" onder de cockpitramen van de BFT alweer verwijderd zijn?
De officiële naam voor de PH-BFT is City of Tokyo. Naam van de panda's was alleen voor die retourvlucht naar Chengdu.787-8 wrote:Iemand een idee of de "panda stickers" onder de cockpitramen van de BFT alweer verwijderd zijn?
Sorry Ger, maar vanochtend zaten ze nog steeds er op, maar alleen aan de rechterkant van het vliegtuig. De linkerkant is er inderdaad na de vlucht direct op de VOP er afgehaald. Ze hebben ook bij de rechterkant gezeten, maar dat hebben ze uiteindelijk dus laten zitten.Ger wrote:De officiële naam voor de PH-BFT is City of Tokyo. Naam van de panda's was alleen voor die retourvlucht naar Chengdu.787-8 wrote:Iemand een idee of de "panda stickers" onder de cockpitramen van de BFT alweer verwijderd zijn?
Rgds, Ger
Dat weet ik Ger. Loop al een tijdje mee.Ger wrote:De officiële naam voor de PH-BFT is City of Tokyo. Naam van de panda's was alleen voor die retourvlucht naar Chengdu.787-8 wrote:Iemand een idee of de "panda stickers" onder de cockpitramen van de BFT alweer verwijderd zijn?
Rgds, Ger
Volgens de fotos in het foto forum lijken ze dr nog op te zitten aan de rechter kan onder de cockpit....787-8 wrote:Dat weet ik Ger. Loop al een tijdje mee.Ger wrote:De officiële naam voor de PH-BFT is City of Tokyo. Naam van de panda's was alleen voor die retourvlucht naar Chengdu.787-8 wrote:Iemand een idee of de "panda stickers" onder de cockpitramen van de BFT alweer verwijderd zijn?
Rgds, Ger
Dat was de vraag ook niet.
De vraag was of de stickers er momenteel nog opzitten of direct na de vlucht verwijderd zijn.
Staat in de onderhoudsplanning met 'schade', 6 t/m 30 april.Inkjet wrote:Hallo mannen, weet iemand wat de status van PH-BHF is? Het toestel staat al sinds 5 april in Amsterdam aan de grond. Dat lijkt wat lang voor een check aan een toestel van tien maanden oud.
Zo, dat is een stevige schade! Hopelijk rekening Boeing.Fiets wrote:Staat in de onderhoudsplanning met 'schade', 6 t/m 30 april.Inkjet wrote:Hallo mannen, weet iemand wat de status van PH-BHF is? Het toestel staat al sinds 5 april in Amsterdam aan de grond. Dat lijkt wat lang voor een check aan een toestel van tien maanden oud.
Ik neem aan dat gedoeld wordt op garantie (waardoor de schade feitelijk wordt gedragen door de leverancier, in dit geval Boeing).787-8 wrote:Rekening Boeing? Heeft die de schade veroorzaakt?
Of moet ik schade hier anders lezen?
Inderdaad. Het toestel is minder dan een jaar oud. Over de oorzaak weet ik niets.aviodromefriend wrote:Ik neem aan dat gedoeld wordt op garantie (waardoor de schade feitelijk wordt gedragen door de leverancier, in dit geval Boeing).787-8 wrote:Rekening Boeing? Heeft die de schade veroorzaakt?
Of moet ik schade hier anders lezen?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more