Niet meerInkjet wrote:Overigens is de BHF de enige 787 in gebruik bij de KLM die eigendom is.
Vertel! Overgenomen van Aercap? Of doel je op toestellen die nog geleverd moeten worden?787-8 wrote:Niet meerInkjet wrote:Overigens is de BHF de enige 787 in gebruik bij de KLM die eigendom is.
Is een toestel welke is besteld en aangeschaft door KLM maar direct na aflevering is verkocht aan een lessor. Dus geen eigendom.Inkjet wrote:
Vertel! Overgenomen van Aercap? Of doel je op toestellen die nog geleverd moeten worden?
Ah andersom dan ik begreep787-8 wrote:Is een toestel welke is besteld en aangeschaft door KLM maar direct na aflevering is verkocht aan een lessor. Dus geen eigendom.Inkjet wrote:
Vertel! Overgenomen van Aercap? Of doel je op toestellen die nog geleverd moeten worden?
In dit geval een financiele lease (in tegenstelling tot de rest wat een operationele lease betreft)
Volgens woordvoerder KLM zou het gana om schade veroorzaakt bij de grondafhandeling: "Het betreft een schade aan de buitenkant van het vliegtuig veroorzaakt bij de grondafhandeling". Of het dan "Rekening Boeing" is (anders dan: er komt een rekening van Boeing voor de geleverde expertise bij de reparatie ) durf ik te betwijfelen...Inkjet wrote:Inderdaad. Het toestel is minder dan een jaar oud. Over de oorzaak weet ik niets.aviodromefriend wrote:Ik neem aan dat gedoeld wordt op garantie (waardoor de schade feitelijk wordt gedragen door de leverancier, in dit geval Boeing).787-8 wrote:Rekening Boeing? Heeft die de schade veroorzaakt?
Of moet ik schade hier anders lezen?
En dat bedoelde ik dus.pjotrtje wrote: Volgens woordvoerder KLM zou het gana om schade veroorzaakt bij de grondafhandeling: "Het betreft een schade aan de buitenkant van het vliegtuig veroorzaakt bij de grondafhandeling". Of het dan "Rekening Boeing" is (anders dan: er komt een rekening van Boeing voor de geleverde expertise bij de reparatie ) durf ik te betwijfelen...
Zie https://www.upinthesky.nl/2017/04/28/we ... appenmand/ .
Treurig. Gezien het gebruik van composieten bij deze toestellen zal Boeing inderdaad wel expertise leveren.787-8 wrote:En dat bedoelde ik dus.pjotrtje wrote: Volgens woordvoerder KLM zou het gana om schade veroorzaakt bij de grondafhandeling: "Het betreft een schade aan de buitenkant van het vliegtuig veroorzaakt bij de grondafhandeling". Of het dan "Rekening Boeing" is (anders dan: er komt een rekening van Boeing voor de geleverde expertise bij de reparatie ) durf ik te betwijfelen...
Zie https://www.upinthesky.nl/2017/04/28/we ... appenmand/ .
Technisch probleem.TNCA wrote:KL808 uitgeweken naar HKG, reden?
https://www.flightradar24.com/KLM808/d3f0336
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more