Naar mijn weten zijn alle A330-200's omgebouwd (als in; aantal business eruit en aantal economy erin)Biem wrote:Goedenavond,
N.a.v. dit artikel:
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... p-a330-200
Vroeg ik mij af wat de voorgang is van de eerste fase van het aanpassen van de stoelindeling van de A332's.
Dit ook aangezien ik hier niets over heb kunnen terugvinden op dit forum wat betreft een planning.
mvg,
Biem
Dat is dan snel gegaan inderdaad. Nu is het wachten tot begin 2018 en dan komen de Diamond businessclass stoelen en nieuwe economystoelen erin te staan.Iemand91 wrote:Naar mijn weten zijn alle A330-200's omgebouwd (als in; aantal business eruit en aantal economy erin)Biem wrote:Goedenavond,
N.a.v. dit artikel:
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... p-a330-200
Vroeg ik mij af wat de voorgang is van de eerste fase van het aanpassen van de stoelindeling van de A332's.
Dit ook aangezien ik hier niets over heb kunnen terugvinden op dit forum wat betreft een planning.
mvg,
Biem
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... rbus-vloot
In eerdere nieuwsberichten heeft KLM aangegeven afgelopen winter al aan de ombouw begonnen te zijn.Inkjet wrote:Dan heeft men weinig tijd per toestel nodig gehad, de toestellen zijn er niet lang uit geweest.
Ik denk dat je dit artikel bedoelt: https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... rbus-vlootEen paar maanden geleden werd gesuggereerd dat er nog twee A332's uit zouden gaan, later meldde KLM 'niet dit jaar'.
Nou weet ik natuurlijk ook niet de exacte vlootplanning van KLM (I wish), maar dit is eigenlijk ook gebeurd bij de 747's. Tussen de laatste 747 WBC-ombouw en de eerste uitfasering zat ook maar ruim een jaar.Ik neem aan dat men niet meer investeert als de resterende leasetermijn kort is.
Inkjet wrote:Grappig in dat persbericht is dat men zegt 9 E175's te hebben. Het zijn er 8! (EXG t/m N). Komt de PH-EXO snel
Dat lijkt me ook. Overigens staat in hetzelfde draadje de term "niet dit jaar".Iemand91 wrote: Doet mij genoeg overtuigen dat de (1e fase van de) ombouw gereed is.
Daar komt bij dat de vlootplanning kan veranderen, zoals we laatst zagen met de aankondiging dat de PH-BFC nog blijft in de winterperiode. Ik denk dat we pas tegen het voorjaar meer weten over de mogelijke uitfasering van A332's of 747's.Nou weet ik natuurlijk ook niet de exacte vlootplanning van KLM (I wish), maar dit is eigenlijk ook gebeurd bij de 747's. Tussen de laatste 747 WBC-ombouw en de eerste uitfasering zat ook maar ruim een jaar.
Mag van mij, maar er zijn een aantal KLM 747-400's die die 165.000 uur al binnen die 10 jaar zouden halen.76-er wrote:Ach, de olieprijs zit momenteel zo rond de 45 dollar per vat. Ik zeg nog een jaartje of 10 doorknallen met die bejaardenflat. Kan ie makkelijk aan, limiet is 165.000 uur.
Of aan een D-check toe zouden zijn.Iemand91 wrote: Mag van mij, maar er zijn een aantal KLM 747-400's die die 165.000 uur al binnen die 10 jaar zouden halen.
Ach, de 27-jarige MPS heeft net weer met vlag en wimpel een D-check overleefd.Inkjet wrote:Of aan een D-check toe zouden zijn.Iemand91 wrote: Mag van mij, maar er zijn een aantal KLM 747-400's die die 165.000 uur al binnen die 10 jaar zouden halen.
Is nu (vrijdag 18u NL) te zien op FR als KL9968 en onderweg vanuit REC. Hex 4855D1.Silvester wrote:Inkjet wrote:Grappig in dat persbericht is dat men zegt 9 E175's te hebben. Het zijn er 8! (EXG t/m N). Komt de PH-EXO snel
EXO wordt morgen (24 juni ) verwacht 18.30 uit (tussenstop) Faro als KL9968
Was eind maart binnen 2 weken geregeld, voor ingang zomerdienst waren ze allemaal omgebouwd (ok, op één na die in groot onderhoud stond, maar die werd omgebouwd opeenvolgend of tijdens het onderhoud.)Inkjet wrote:Dan heeft men weinig tijd per toestel nodig gehad, de toestellen zijn er niet lang uit geweest. Een paar maanden geleden werd gesuggereerd dat er nog twee A332's uit zouden gaan, later meldde KLM 'niet dit jaar'. Weet iemand meer? Ik neem aan dat men niet meer investeert als de resterende leasetermijn kort is.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more