Dat klopt, dat gaan ze later dit jaar pas doen.HV7572KC wrote:De A330s hebben nog de oude business class stoelen. KLM's website geeft het ook aan bij de 747, 777 & 787 NEW BUSINESS CLASS SEATS. En bij de A330 (New business class seats not yet available).
In een tijdspanne van 2 weken zijn dus alle -200's verbouwd?Fiets wrote:Was eind maart binnen 2 weken geregeld, voor ingang zomerdienst waren ze allemaal omgebouwd (ok, op één na die in groot onderhoud stond, maar die werd omgebouwd opeenvolgend of tijdens het onderhoud.)Inkjet wrote:Dan heeft men weinig tijd per toestel nodig gehad, de toestellen zijn er niet lang uit geweest. Een paar maanden geleden werd gesuggereerd dat er nog twee A332's uit zouden gaan, later meldde KLM 'niet dit jaar'. Weet iemand meer? Ik neem aan dat men niet meer investeert als de resterende leasetermijn kort is.
Eerder in dit topic heeft user "Fiets" aangegeven dat dit toestel komende maandag uitgefaseerd zou worden.Inkjet wrote:De PH-KZC staat in Norfolk zag ik. Is dat voor onderhoud of is gaat ze naar een andere eigenaar?
SCHIPHOL - De drie Boeing 747-400F vrachtvliegtuigen van KLM Cargo kunnen nog zeker
vijftien jaar worden gebruikt. Dat zegt vrachtdirecteur Marcel de Nooijer tegen
Luchtvaartnieuws.nl. Ook van de Boeing 747-400BCF in Martinair-kleuren wordt nog lang geen
afscheid genomen.
KLM is al wel begonnen met het uitfaseren van de verouderde passagiersvariant van de Boeing 747-
400. Die werd in 1989 in gebruik genomen. Van de laatste “Queen of the Skies” wordt naar
verwachting in 2020 afscheid genomen.
De KLM-blauwe Boeing 747-400’s in vrachtuitvoering zijn een stuk jonger: gemiddeld veertien jaar.
"Die toestellen kunnen dus met gemak nog vijftien jaar mee”, aldus De Nooijer. "En onze vierde 'full
freighter', de PH-MPS met Martinair-livery, is pas terug van een grote onderhoudsbeurt in China en
kan er weer vijf jaar tegenaan.”
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat KLM blijft doorvliegen met slechts 3 747-400ERF vliegtuigen na 2020-2021 (tot 2032 ???)Iemand91 wrote:
Enigszins mooi nieuws:
BOEING 747'S KLM CARGO GAAN NOG ZEKER VIJFTIEN JAAR MEESCHIPHOL - De drie Boeing 747-400F vrachtvliegtuigen van KLM Cargo kunnen nog zeker
vijftien jaar worden gebruikt. Dat zegt vrachtdirecteur Marcel de Nooijer tegen
Luchtvaartnieuws.nl. Ook van de Boeing 747-400BCF in Martinair-kleuren wordt nog lang geen
afscheid genomen.
KLM is al wel begonnen met het uitfaseren van de verouderde passagiersvariant van de Boeing 747-
400. Die werd in 1989 in gebruik genomen. Van de laatste “Queen of the Skies” wordt naar
verwachting in 2020 afscheid genomen.
De KLM-blauwe Boeing 747-400’s in vrachtuitvoering zijn een stuk jonger: gemiddeld veertien jaar.
"Die toestellen kunnen dus met gemak nog vijftien jaar mee”, aldus De Nooijer. "En onze vierde 'full
freighter', de PH-MPS met Martinair-livery, is pas terug van een grote onderhoudsbeurt in China en
kan er weer vijf jaar tegenaan.”
Het zou mij ook verbazen hoor. Zeker gezien wat er de laatste jaren bij AF/KLM is gebeurd bij het vrachtdeel.747classic wrote: Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat KLM blijft doorvliegen met slechts 3 747-400ERF vliegtuigen na 2020-2021 (tot 2032 ???)
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more