Passagiers ophalen van de A330-300 PH-AKE die als KL446 uit Kuweit uitweek naar Boekarest nadat een van de motoren hoger olieverbruik liet zien dan normaal.nemaco wrote:Weet iemand wat PH-BFY (KL9865/KL446) vandaag in Bukarest deed?
https://www.facebook.com/BoardingPass.r ... 89CIxCoklQ
nemaco wrote:PH-BHL: eerste vlucht gister, 10 juli. BHL delivery flight 24 juli
Just checking: bedoel je morgen (20/7)? Dus eerder dan oorspr. gepland?nemaco wrote:BHL komt donderdag as aan om 8:00 in de ochtend als KL7879.
pjotrtje wrote:Just checking: bedoel je morgen (20/7)? Dus eerder dan oorspr. gepland?nemaco wrote:BHL komt donderdag as aan om 8:00 in de ochtend als KL7879.
In de bekende 787-tables staat 19 juli als delivery date.pjotrtje wrote:Just checking: bedoel je morgen (20/7)? Dus eerder dan oorspr. gepland?nemaco wrote:BHL komt donderdag as aan om 8:00 in de ochtend als KL7879.
Inkjet wrote:In de bekende 787-tables staat 19 juli als delivery date.pjotrtje wrote:Just checking: bedoel je morgen (20/7)? Dus eerder dan oorspr. gepland?nemaco wrote:BHL komt donderdag as aan om 8:00 in de ochtend als KL7879.
Hier: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... o/htmlview#nemaco wrote: Waar kan ik de bekende 787-tables vinden?
Iemand91 wrote:Passagiers ophalen van de A330-300 PH-AKE die als KL446 uit Kuweit uitweek naar Boekarest nadat een van de motoren hoger olieverbruik liet zien dan normaal.nemaco wrote:Weet iemand wat PH-BFY (KL9865/KL446) vandaag in Bukarest deed?
https://www.facebook.com/BoardingPass.r ... 89CIxCoklQ
Gevolg was dat daar vandaag op een gegeven moment 3 KLM toestellen stonden; de A330 en 747 en de reguliere 737-800 PH-BCD.
http://aeronews.ro/wp-content/uploads/2 ... nown-1.png
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59F49CE0
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59C7190F
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59F3CE24
(Ik zal maar geen img tabs omheen zetten; vinden jullie hier vast niet zo leuk )
nemaco wrote:PH-AKE staat nog steeds in Boekarest. Lijkt op meer dan alleen een hoog olieverbruik van een motor.
Iemand91 wrote:Passagiers ophalen van de A330-300 PH-AKE die als KL446 uit Kuweit uitweek naar Boekarest nadat een van de motoren hoger olieverbruik liet zien dan normaal.nemaco wrote:Weet iemand wat PH-BFY (KL9865/KL446) vandaag in Bukarest deed?
https://www.facebook.com/BoardingPass.r ... 89CIxCoklQ
Gevolg was dat daar vandaag op een gegeven moment 3 KLM toestellen stonden; de A330 en 747 en de reguliere 737-800 PH-BCD.
http://aeronews.ro/wp-content/uploads/2 ... nown-1.png
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59F49CE0
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59C7190F
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59F3CE24
(Ik zal maar geen img tabs omheen zetten; vinden jullie hier vast niet zo leuk )
Het ziet ernaar uit dat de motor wordt vervangen, is 23-07 getransporteerd van MST naar OTPnemaco wrote:PH-AKE staat nog steeds in Boekarest. Lijkt op meer dan alleen een hoog olieverbruik van een motor.
Jesse_V wrote:Het ziet ernaar uit dat de motor wordt vervangen, is 23-07 getransporteerd van MST naar OTPnemaco wrote:PH-AKE staat nog steeds in Boekarest. Lijkt op meer dan alleen een hoog olieverbruik van een motor.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more